fallback

Toyota пусна забавна SUV-версия на Crown

Signia получава хибридно задвижване и засега ще се предлага само в САЩ

Японският производител Toyota разширява гамата си с лансирането на още един нов модел - Crown Signia. Новият хибриден SUV ще се появи на пазара през следващото лято, като ще се присъедини към седана Crown в портфолиото на марката в САЩ.

Единственото налично задвижване за модела е хибридната електрическа система на Toyota, която съчетава 2,5-литров четирицилиндров двигател с два електрически мотора и три режима на шофиране Eco, Normal и Sport. Eco увеличава обхвата на батерията и горивната ефективност, докато Sport изостря реакцията на газта. Режимът EV позволява на Crown да пътува само с електричество при ниски скорости на кратки разстояния.

Системата произвежда 243 к.с. и предлага комбиниран разход на бензин от 6,6 л/100 км. Задвижването е към четирите колела е стандартно за модела, като то се осигурява благодарение на монтиран отзад електрически мотор, задвижващ задните колела. Трансмисията е безстепенна (вариатор).

В кабината пред водача е разположен 12,3-инчов цифров инструментален панел с възможност за персонализиране, докато друг 12,3-инчов екран на таблото служи като информационно-развлекателна система. Електрическите седалки за шофьора и пътника с настройки в осем посоки са стандартни. Централната конзола разполага с вертикално безжично зарядно устройство и три USB-C порта. Пътниците на задните седалки получават два порта, два специални вентилационни отвора, две поставки за чаши и джобове на облегалките. Предлагат се отопляеми и вентилирани седалки.

Toyota ще предлага Crown в две версии - XLE и Limited, с различни джанти и материали за седалките. XLE се вози на 19-цолови двуцветни алуминиеви джанти с много спици, акцентирани в черно, със седалки от плат и SofTex. Limited има по-големи - 21-цолови алуминиеви джанти от тъмно сив металик и тапицирани с кожа седалки с двоен шев.

Интериорът на Crown се отличава с бронзово покритие на арматурното табло, волана и централната конзола. Мелодиите се предават през звукова система с шест високоговорителя на XLE и настройка с 11 високоговорителя JBL Premium в Limited, която има субуфер.

Новият модел се доставя стандартно с пакет Toyota Safety Sense 3.0, който включва предупредителен сблъсък с разпознаване на пешеходци, предупреждение за напускане на лентата с помощ при кормилно управление, динамичен радарен круиз-контрол с пълен диапазон на скоростта, помощ за пътни знаци, автоматични дълги светлини и др.

Още снимки на новия SUV на Toyota - вижте в галерията:

fallback
  • #6
    Who Cares ( преди 1 година )
    Стреснала се е, а цените от ковидно време стряскат всички купувачи.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Има две много изненадващи неща в този модел - приятен дизайн и къс преден надвес - все нови неща за марката. Явно Тойотка много сериозно се е стреснала от ситуацията на пазара, и то още преди поне 2 години, защото толкова отнема разработката на нов модел.
  • #4
    Who Cares ( преди 1 година )
    По-добре потърсете информация за Тойота Кемри 2025. Много по-интересен автомобил от това.
  • #3
    Who Cares ( преди 1 година )
    Това СУВ-и не предлага нищо изключително за да оправдае специален интерес. Съдейки по Краун, това ще струва от $50 000 нагоре, а харчи бензин повече от РАВ4 и Венца. Разбира се за всеки влак си има пътници.
  • #2
    Илиян ( преди 1 година )
    Така е, ние в Европа не сме достойни за готините колички, само САЩ.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Пак готините коли само за САЩ и Китай, ФВ и те правят същото еми няма да стане, ние тук пластмасарници за по 100к лева а на тях готините и евтини коли.
fallback
Последни