fallback

Learmousine - единственият самолет, който може да се движи по обществените пътища

Интересната лимузина отива на търг в комплект с пикап Chevrolet 2500 и 13,4-метрово ремарке

Превозното средство Learmousine, което също носи името Limo-Jet, не е ново творение. Е, това е ново, ако го сравните с други странно изглеждащи лимузини, като сертифицираната от „Гинес“ лимузина American Dream или подобрената Midnight Rider, може би едно от най-известните превозни средства по поръчка в луксозния сектор. Learmousine е създадена през 2018 г. – първият и единствен в света самолет, разрешен за движение по обществените пътища.        

Проектиран и построен от Exotic Coach Customs и завършен през 2018 г. след 12 години упорита работа и приблизително 1 милион долара разходи, това е най- впечатляващото творение, съчетаващо характеристиките на самолет с тези на лимузина, с цел да предложи най-фантастичното, най-необикновеното изживяване.

Според многобройните му собственици, Learmousine е превозно средство, което можете да карате законно по всеки американски път, с характеристиките на парти автобус и с най-впечатляващата каросерия, която непременно ще привлече внимание.

Сега Learmousine отново е в светлината на прожекторите, тъй като превозното средство отново отива на търг. Тъжният факт е, че за момента лимузината не е привлякла нито една оферта.    

 

Включен в Goldin на 1 ноември, Learmousine има още шест дни до края на търга. Наддаването започва от 100 000 долара. Лимузината върви с пикап Chevrolet 2500 от 2015 г. и 13,4-метрово ремарке от 2017 г.

Learmousine/Limo-Jet е част от персонализираните легенди, въпреки че този завиден статус никога не осигурявал значителни суми по време на търгове. Това е легенда, защото съществува, защото е странно творение и защото е красиво направено. 

Learmousine е изграден върху персонализирано шаси, стоманена скелетна рамка и алуминиев фюзелаж на Lear, който разчита на персонализирани 28-инчови колела, облечени в гуми Kumho. Оригиналните крила на Learjet са били отрязани, така че лимузината е широка 2,4 метра, за да може да се движи по обществените пътища. Въпреки това задното крило е запазено, за да „ подобри усещането за полет“.        

За максимално удобство върховете на опашката се сгъват навътре, така че автомобилът да може да се побере в тесни пространства.

Общата дължина е 12,8 метра, а платформата, макар и масивна и тежка, се справя добре на пътя благодарение на персонализираното управление. Четири камери в ъглите също помагат за това. 

Фюзелажът остава разпознаваем като донорския Learjet и това очевидно не е случайно решение. Реактивните двигатели са заменени с два персонализирани 12-инчови субуфера, които са част от професионалната външна аудио и осветителна система – и са идеални за възпроизвеждане на звуци от реактивни двигатели, ако желаете. Вътре има друга такава система, защото това е "парти на колела", но оформено като частен самолет.

Работата по Learmousine изисква над 40 000 човекочаса, като повече от две години са вложени в развойна дейност за задвижването и двигателния отсек. Мощността идва от V8 двигател Chevrolet Vortec, който предлага 400 к.с. и осигурява максимална скорост от 161 км/ч.        

Но истинското удоволствие е вътре, поне за собственика. Интериорът е разделен на кокпит за един човек и пътническа кабина, където се случва истинското парти. Получавате места за осем души, бар и безкраен под, който вероятно може да служи и като дансинг, когато превозното средство е неподвижно.

Няма преграда между парти зоната и пилотската кабина, което може да създаде някои неудобства. Интериорът е украсен със светлини и високоговорители, а в единия край има огромен телевизор.

Learmousine е преработен преди последния търг. Надстройките включват ново боядисване, което обхваща камиона и ремаркето, предлагани с него на същата цена, нов волан, който наподобява повече контролите в пилотската кабина на самолет, и повече светлини.    

fallback
  • #3
    Юлиус ( преди 11 месеца )
    По-тъпо нещо не съм предполагал, че ще изкарат!?
  • #2
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Аспарухчо, няма такова нещо като задно крило. Нарича се хоризонтален стабилизатор. Функцията му е да стабилизира полета и да насочва самолета във вертикално направление. Крилото е едно и се намира около центъра на тежестта, в случая е премахнато изцяло.
  • #1
    айде народе ( преди 11 месеца )
    скъпо и тъпо - стартова цена 100 хил, вложени 10 год и над милион ...
fallback
Последни