fallback

Новата Tesla за 50 000 лева ще се прави в Германия

Илон Мъск обещал на работниците в Бранденбург сглобката на модела

Бъдещата Tesla за 50,000 лева ще се произвежда в завода на компанията в Бранденбург край Берлин, обяви каналът на на предприятието в X/Twitter, след като Илон Мъск бе на посещение там. Ако се съди по туита, Мъск е обещал това в обръщение към служителите. Няма друго официално потвърждение на информацията.        Така си представят бъдещия Model 2 графиците на изданието Motor1       

В момента фабриката край Берлин сглобява Model Y за европейския пазар. Електрическият кросоувър всъщност е най-продаваната нова кола на Стария континент от началото на годината, изпреварвайки дори бюджетната Dacia Sandero.

Бъдещата "евтина" Tesla е наричана от медиите Model 2, но всъщност Мъск не е потвърдил официално това название. Тя ще е доста по-компактна от Model 3 и ще струва 25,000 евро в базовия си вариант в Европа. Мъск обеща автомобилът да е много по-конвенционален, практичен и "красив" от другия нов модел на компанията - пикапа Cybertruck. Отвъд океана предполагаемият Model 2 ще се прави в новата Гигафабрика в Мексико.       

 

 

fallback
  • #19
    Мхм ( преди 1 година )
    И къде зареждаш докато спиш да чуеме
  • #18
    Гост ( преди 1 година )
    Разликата е във времето за зареждане.Аз зареждам за 5 минути,електричарите за часове.За дълъг път не ми се мисли, носете си суха храна и одеяло,електричари.
  • #17
    Гост ( преди 1 година )
    Ключовата дума тук е обеща.
  • #16
    MythBuster ( преди 1 година )
    Е фактите са си факти, по едно зареждане седмично за осем девет часа докато работиш или спиш. Включваш за 10 секунди като слезеш от автомобила, преди да се качиш изключваш за още 5 секунди и така всяка седмица отделяш по 15 секунди за зареждане. Докато Гост всяка седмица отделя по пет минути да отиде да зареди за 30 лв с които минава 150 км. Каква е разликата?
  • #15
    До 14 ( преди 1 година )
    Може ама не у вас и не на цена за битови потребители и в най добрия случай за 20-30 минути срещу 3-5.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Ех тоя факт пише *** простотиите, твоя град колко километра е от край до край ве и сигурно като на раднал от небето трябва да ти се обяснява, че може да се зарежда и за под 8 часа
  • #13
    Факт ( преди 1 година )
    Миташки отново е прав ще има по голямо значение времето за зареждане а то е между 8-10 часа.Да се смееш ли да плачеш ли с електричарите.
  • #12
    Факт ( преди 1 година )
    Ето Митака в прав текст го каза електрическите коли са Градски коли това което е ясно от време оно.Тоест фърляте хиляди левове за градски коли по добре си купете хеликоптер
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    А при една и съща скорост на зареждане, по малкия пробег ще добави повече спирки, но не повече време за зареждане при дълги пътувания. Погледнато от тази гледна точка, даже и времето за зареждане не е правилен критерий при избор на автомобил, а скоростта на зареждане. Незнайно защо рядко се говори за нея.
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    С течение на времето пробегът ще има все по-малко значение при избора на автомобил, особено пък градски. Все по-голямо значение ще има времето за зареждане и наличието на зарядни станции покрай домовете и работното място, на което да се зареждат електромобилите. В такъв случай дали ще зареждаш веднъж седмично или веднъж на две седмици не е чак от толкова голямо значение. А при една и съща скорост на зареждане, по малкия пробег ще добави повече спирки, но не повече време за зареждане
fallback
Последни