fallback

Най-очакваните нови автомобили през 2024

От Dacia Sping до Lamborghini Revuelto, идната година ни готви множество премиери

Ако някой все още се съмнява в обрата, настъпил в европейската автомобилна индустрия в последните няколко години, достатъчно е да види този списък. Сред новите модели, очаквани през 2024, доста над половината са или чисти електромобили, или имат електрифицирани версии. И това важи за целия диапазон между Dacia Spring и Citroen C3, в единия край, и Lamborghini и Zenvo, в другия. Ето някои от най-интересните нови модели, които ще дебютират на пазара догодина.         

Най-чаканите нови автомобили през 2024 (ГАЛЕРИЯ):

      

 

 

fallback
  • #30
    Jay ( преди 1 година )
    Предният ми пост е до номер 8 професор с космическите технологии! Точно тия с продуханите ДВГ-та сте най-спрялите в еволюцията!
  • #29
    Jay ( преди 1 година )
    Мхм, космически технологии като къде да заредиш евтина нафта, може би!? Да ви се не види и галошите космически!
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    нещо за Хинденбург да кажете
  • #27
    До 25 ( преди 1 година )
    Стига с рия солари бе има Аец измислени отпреди 100 години.Да не те попвам при соларите че там още по бърже ще капитулираш те са нискоефективни и най важното с оглед на химическия състав никога няма и да станат високоефективни а и сега са майка плаче.А за колите е ми ето с един резервоар правя 1000км г/д на водородката и 500км преко сили с модел ес тоест на едно мое 5мин зареждане ти зареждаш 40 мин на фастчарджер до 8 пъти повече време от живота ти ще мине само в зареждане.
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    Когато спориш с някой глупав и упорит човек, той най-вероятно си мисли същото в момента. Не е моя мисълта. Смирете се малко, защото ставате смешни и всички останали ви мислят за психопати.
  • #25
    до 23 ( преди 1 година )
    A ТИ защо си мислиш, че можеш да произвеждаш водород на място в площта на една бензиностанция? И как ще го произвеждаш? Със солари? Ще успееш да произведеш колкото за един мотолед на ден. С ток от мрежата? Може, но защо да го правиш, вместо да го заредиш директно в BEV с ТРИ ДО ПЕТ пъти по-високо КПД? А как ще заредя 1600 Тесли на ден? Много интересен въпрос - все Божи ден се зареждат 5 милиона Тесли и няма никакви грижи. А я кажи колко Тойотки Бъдеще има по Земята да се посмеем?
  • #24
    Факт ( преди 1 година )
    Една цистерна с хайдръджън транспортира 600кг на глокс резервоара на Тойота Мирай е 5кг това означава че с една цистерна мога да заредя догоре 120 Мирая с 60 на ден камиона мога да заредя 7200 Мирая всеки ден.Колко тесЛи мога да заредя на ден със сигурност бая по малко от това число.
  • #23
    До 22 ( преди 1 година )
    И що мислиш че не мога да произвеждам водород на самото място а не да го транспортирам с камион що мислиш че не мога да го транспортирам с тръби например.По голям резервоар повече заррдени коли едновременно много повече отколкото на чарджинг стейшъните ако тесла има 4 колонки аз имам 16 водородни ако тесла има 16 аз имам 64 и тн.Докато ти чакаш на опашката аз зареждам схвана ои сега.20*3 60 камиона на ден това са 60*20 1200 заредени коли кога ти ще заредиш 1600 теслИ на ден
  • #22
    до 21 ( преди 1 година )
    Ко? Сложи и 20 пъти по-голям резервоар ако щеш, после започни да броиш камионите - 20 х 3 камиона - 60 на ден. Супер, а? Или смяташ, че можеш да изобретиш камион с 20 пъти по-голям товарен отсек?
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Досега сравнявах данните за Франция основно но се оказа че Германия е пълна с водородни станции тва за тия дето говорят че нямало де да зареждат.
fallback
Последни