IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Търговци посочиха какви коли не трябва да се купуват без диагностика

Тези модели са предразположени към проблем с двигателя или скоростната кутия

В някои държави по света има прекупвачи на автомобили, които намират изгодно продавани употребявани коли и след това уреждат препродажбата им, което им носи сериозни приходи. Тези търговци определено имат опит с по-стари превозни средства и са наясно с някои от техните особености.


Toyota Corolla


Един от тях, пожелал анонимност, посочи пред изданието Carsweek какви коли не бива да се купуват, без да им бъде направена диагностика в специализиран сервиз. Сред тези модели попадат Peugeot 1007, Toyota Corolla и Opel Astra H, които са оборудвани с роботизирана скоростна кутия с един съединител.

Моделът на Peugeot може да създаде проблеми и ако е оборудван с комбинация от автоматична трансмисия AL4 и двигател EP6. Същото важи и за по-стари автомобили на Renault със 4-степенна автоматична скоростна кутия DP0. Тези трансмисии са прости и няма трудности при ремонта им, но не могат да се похвалят със сериозен ресурс.


Kia Sportage


Търговците препоръчват да се избягват също така корейските Kia Cerato, Kia Optima, Hyundai ix35, Kia K5 и Kia Sportage, под чийто капак са поставени бензинови двигатели, произведени в началото на миналото десетилетиe. Тези мотори имаха проблеми както с възпламеняване, така и с надиране на цилиндрите. Затова и преди покупката на някои от тези модели, задължително трябва да се направи диагностика.

Според експертите, също така трябва да се внимава и с покупката на китайски модели, произведени преди повече от 5 години. Каросерията на тези автомобили гние, при това сериозно, което се превръща в сериозен проблем.

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Мм 586 ( преди 5 месеца )
    До Гелев 6Нещо си в грешка! Чул, недочул.2.4 бензиновите в корейците по това време са само японски...
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Хммм ( преди 5 месеца )
    Ами пежо, рено, Опел... съвсем нормално. Учудвам се ако това за Киа е вярно.. Преди бяха доста здрави и издръжливи моделите им.
  • #8
    31 rate up comment 19 rate down comment
    Руский ( преди 5 месеца )
    Бойко , махни се от България и върви на майната си , за да поживеем спокойно . Да се задавиш с милиардите които открадна от труда на своя народ . АНАТЕМА
  • #7
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Алекс ( преди 5 месеца )
    Диагностиката и вниманието при китайски таралясник не помагат.Единственото решение е да не се поглежда.
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Геле ( преди 5 месеца )
    Вярно е за корейските с надраните мотори и трошливите катализатори. Особено 2.4 бензиновия им мотор е тотал щета.
  • #5
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Пропов ( преди 5 месеца )
    Ами точно корейските прехвалени таралясници. Да, хубави са ама точно докато са в гаранция. След първите 5 години още една петилетка е мисия невъзможна за повечето от тях. Тези който са вече над 10 год са ок , щото са от преди даунсайзинга и дълбоката оран на еко шитните. Големи тежки жипки с 1.6 моторчета - ами то тва нещо е недъгаво по рождение.
  • #4
    21 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пак ли от руснаците преписваш, Петърчо. Рашките от carsweek.ru защо са си кръстили сайта на английски? Къде им е патриотизмът? А ти защо не смееш да кажеш, че са руснаци?
  • #3
    35 rate up comment 7 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 5 месеца )
    Пежо 1007 не трябва да купувам без диагностика, ама еС класа, с електроника повече от колкото в една кооперация, може!?
  • #2
    20 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не трябва да слушате търговци, корейците и китайците дръпнаха много и дават 7 години гаранция.
  • #1
    29 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Статията е някой бил казал нещо.