fallback

Honda Prelude се завърна като електрическо купе

Наследникът на легендарния модел засега е само концепция, която ще се превърне в сериен модел

Японският производител Honda хвърли бомба на изложението Japan Mobility Show, като представи концептуалния Prelude. Наследникът на легендарното спортно купе засега е само концепция, но изглежда готов да серийно производство.

Засега компанията не разкрива никакви детайли относно модела. Съобщено бе единствено, че той е проектиран, за да съчетава електрификация и удоволствие от шофирането, което, освен всичко друго, ще бъде и много забавно.

Самият прототип, показан от Honda, не прилича на концепция, което подсказва, че много скоро марката може да представи и производствен вариант. Предната част донякъде напомня за Civic, като изключим липсата на решетка на радиатора. Линиите на каросерията са симетрични, а зад 20-цоловите джанти се виждат спирачки Brembo.

Автомобилът е със стандартни, макар и по-тънки външни огледала, ката има има и изпъкнал спойлер в задната част. Единственият детайл, подсказващ, че това е концепция, са напълно черните прозорци, които не позволяват да се види какво има вътре.

Така логично изниква въпросът дали Honda действително ще пусне такъв автомобил на пазара. При представянето на концепцията изпълнителният директор на компанията Тошихиро Мибе каза единствено, че компанията му „е поела ангажимент към бъдещите спортни модели, които е анонсирала още преди година".

„Тази концепция ще се превърне в прелюдия към нашия бъдещ модел, който ще наследи „радостта от шофирането“ в пълноценното електрифицирано бъдеще и ще въплъти непроменимия спортен начин на мислене на Honda“, допълни Мибе.

Първото поколение на Honda Prelude излезе през 1978 г., като показа на света, че един спортен автомобил може да се представя страхотно, дори ако е с предно предаване. Prelude се задържа на конвейера до 2001 г., като последната генерация предлагаше мощност от 217 к.с. в Япония и 200 к.с. в САЩ.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Много анонимно отпред изглужда, почти като самоделка. Но пък е добре да има повече японски и не само купета.
  • #3
    Любомир Мишев ( преди 1 година )
    Имам Прелюд 1979....едва ли бих го заменил за електричка
  • #2
    Катапот ( преди 1 година )
    Тия защо се гаврят с легендарните си модели? Като искат да правят електромобили, да измислят нови имена, а не да им слагат имена от миналото...
  • #1
    минало незабравимо ( преди 1 година )
    Класическия Прелюд можеше да завива и със задните гуми - като автобус. Затова беше и много предпочитан - поради високата стабилност в завоите. За тролея на снимката нямам никаква информация обаче.
fallback
Последни