fallback

BMW също преминава на зареждането на Tesla

Баварският производител получава достъп до мрежата Supercharger през 2025 г.

Още един производител на автомобили приема стандарта за зареждане NACS на Tesla в САЩ и Канада ще има достъп до мрежата Supercharger от началото на 2025 г. Това е BMW Group, който обяви, че ще присъедини към автомобилните компании, които ще възприемат стила на щепселите на Северноамериканския стандарт за зареждане (NACS), подкрепян от Tesla в електрическите и електрифицираните превозни средства, които марката продава в Северна Америка.

Това означава, че от началото на 2025 г. превозните средства, продавани от BMW, Mini и Rolls-Royce, ще идват от фабриката с възможността да използват същите станции за зареждане като превозните средства на Tesla. В допълнение, те ще могат да намират местоположения на Supercharger чрез дисплея на превозното си средство, а собствениците ще могат да извършват свързани плащания чрез приложението на своята марка.

„С шест напълно електрически модела BMW, MINI и Rolls-Royce, които сега се предлагат на пазара в САЩ, и с още много други, основният ни приоритет е да гарантираме, че нашите шофьори имат лесен достъп до надеждно и бързо зареждане - каза Себастиан Макенсен, президент и главен изпълнителен директор на BMW за Северна Америка. - Това споразумение е последното в нашите дългогодишни и постоянни усилия да разширим възможностите за зареждане за нашите клиенти, докато продължаваме по пътя към електрификацията.“

Решението засяга само превозни средства, продавани в САЩ щати и Канада. В Европа щепселът в стил Комбинирана система за зареждане (CCS) ще продължи да се използва от баварския производител, тъй като използването му е задължително за удобство на клиентите.

BMW Group се присъединява към няколко от своите конкуренти и бавно растящото мнозинство от автомобилни производители, които планират да приемат щепсела NACS за своите електромобили в близко бъдеще. Ford беше първият автомобилен производител, който обяви, че ще приеме стандарта за зареждане на Tesla, а по-късно се присъединиха GM, Rivian, Volvo, Mercedes, Nissan, Jaguar, Hyundai Group и др.

 

fallback
  • #10
    Скорост ( преди 1 година )
    Има ли разлика в скоростта през този щепсел? Някъде четох че е по-слаб или не може да зарежда супер бързо примерно 200 +
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 8: Кухчо, никой никога не е виждал V2X през NACS. А спецификацията я пишат същите, дето бяха "решили" автономното управление през 2019. Само пълни шамандури могат да им вярват.
  • #8
    до 5 ( преди 1 година )
    Москвич из Ушанков, отново лъжеш на 100%. Стандартът NACS поддържа V2x. Описано е в точка 4.6 от функционалната му спецификация. Това че В МОМЕНТА автомобилите на Тесла не се възползват от тази му фунцкионалност, показват единствено, че ти си мега голям неостряк.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    "бавно растящото мнозинство от автомобилни производители" - Колко да е бавно, като за по-малко от половин година привлякоха над 90% от марките, предлагащи електромобили в САЩ? Мачът вече е свирен. Само остана Тойотка да го обяви със засрамен поглед, да им се посмеем хубаво и да продължим да си гледаме живота.
  • #6
    до 1 ( преди 1 година )
    Напълно невярно е, че стават зависими. Точно обратното. Стандартът е отворен. Веднага, след като Форд и ГМ обявиха преминаването, втората най-голяма мрежа в САЩ - Electrify America - обяви, че ще добави NACS щепсели към съществуващите си колонки.
  • #5
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Настъпват мотиката дружно. NACS стандарта на големите "иноватори" Тесла не поддържа V2G.
  • #4
    PLAID ( преди 1 година )
    Паяка му се смяха, плюха, одумваха, а той тихо си плетеше мрежичката и си казваше: спокойно, вие ще ми кацнете на дeдовия..
  • #3
    VAYK ( преди 1 година )
    Зарядната мрежа на Тесла е нечовешко предимство пред всичи други! С софтуер и оптимизации на батерията теоритично може и да ги настигнат, но тук не! За Щатите говоря, в ЕУ има наченки на нещо, въпреки че е слаба работа:)))
  • #2
    q ( преди 1 година )
    Абе те да свикнат на хубавото пък нека да ги откажат. Все пак става въпрос за САЩтам е важният пазар за BMW, също и Китай де.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    От една страна е супер за Тесла - всички ще стаат зависими от мрежите им, а знаем, как са корпоративните дронове - що може да спестят два лева, ще рискуват следващите 20 години. От дурга страна, ако прекалено много компании, а следователно и клиенитите им танат силно зависими от мрежите на Тесла, някой пправителствен дрон, може да реши да "регулира" мрежата и да ги попрецака лека.
fallback
Последни