fallback

Построиха кула от... електрически автомобили!

Арт-инсталация на Chery има за цел да демонстрира здравината на каросерията на модела eQ7

В Китай се появи необичайна арт-инсталация. Създадатели са експерти от Chery, като идеята е да се промотира модела eQ7. Нестандартното решение представлява кула от електрически кросоувъри, поставени един върху друг. 

По информация на Odditycentral, въпросната инсталация се състои от седем Chery eQ7. За монтирането на електрическите автомобили един върху друг е бил необходим тежък камион кран, а самите автомобили са  фиксирани със специални кабели. По този начин Chery демонстрира здравината на силовата рама на каросерията на новия кросоувър. Идеята на инсталацията е, че каросерията може да издържи товар, седем пъти по-голям от собственото тегло на колата.

Трябва да се отбележи още, че Американският институт по безопасност на движението IIHS смята четирикратното "наднормено тегло" за отличен показател, така че демонтрацията със седемкратно натоварване е доста показателна.

Chery не е първият автомобилен производител, който изгражда кула от автомобили. От 80-те години на миналия век Volvo редовно демонстрира подобен трик със своите модели, който винаги привлича аудитория.

Новият Chery eQ7 е водещият електрически кросоувър на китайската марка. 4.67-метровият автомобил се отличава с оригинален дизайн с тънки фарове и удължени калници. Китайският електрически автомобил е оборудван с двигател с мощност 211 конски сили и може да измине 512 км без презареждане.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    5, Грешен? Кое е грепното на масовите /електрички / средната класа? Това че има единици, които могат да си позволят и скъпи играчки е друга тема.
  • #5
    Монтажник ( преди 1 година )
    #2 Твоите примери са от грешния клас коли и батери. По монтажите на тузарите винаги 1 и същ сценарий: 1. Взима се нещо на ток уж за градско или за жената. 2. Не могат да се вредят да я карат 3. Зарибяват се и почват да го карат извънградско 4. Вземат нещо с голяма батерия: e-Tron, i-Pace, iX, EQC, Model Y и ни викат да монтираме станции, а като отидем гледаме Range-ове и X6-*** да прашасват по гаражите им - не ги изкарват с месеци. Който се е качил на 300-400-500+ ел. коня, не се е обърнал назад.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    3, тези проучвания, много зависи как са ги правили - биха си купили, ама дали им е основна / единствена кола? Колко и къде карат и т.н. За кратки разстояния, предимно градско, ел, има смисъл, особено ако има къде (наблизо) да я зареждаш. Имам познати с хибриди, които в град само на ток се придвижват и плана е да минат на 1 ел и 1 ДВГ (за пътуване)
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    Интересно - проучвания показват, че повечето хора, около 70 процента, купили си електрически коли ще останат на такъв тип задвижване. Но твоята социология може да е по-точно ;).
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Доста от хроата които познавам, пробваха ел. кола, но 90% казах - не повтарям / никога повече. Останалите 10 не са крайни фенове, ел. кола им върши работа (градско), предвид че има още една семейна с която пътуват. Става дума за извън БГ.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Каквото и да правят, най-добрият критерий са клиентите. Един доволен и 5 не доволни или обратното е най-красноречиво. Оставям настрана крайните фенове, които не са обективни
fallback
Последни