fallback

Вижте коя е най-новата китайска марка в България

Предлагането у нас започва с луксозен кросоувър с 480 коня и 12 радара

Eдна от най-луксозните китайски автомобилни марки ще стъпи официално в България до края на този месец, научи Automedia.bg. Става дума за Voyah, премиум-бранда на гиганта Dongfeng Motors. За момента юридическото лице зад проекта е "Юропфлийт България", но предстои регистрацията на отделна компания, която ще се превърне в официален вносител за България на Voyah и на основната марка Dongfeng. Мениджър ще е Юлиан Чебишев, в миналото изпълнителен директор на "Индустриал Комерс", вносителя на Hyundai у нас.         Voyah Free         Автомобили на друга дъщерна марка на Dongfeng - DFSK - се предлагат в България от "Чайна Мотърс", компания от групата на "Авто Юнион". Фокусът там обаче е върху модели с конвенционално задвижване, докато новият вносител се е ориентирал основно към най-новите електрически модели на гиганта. Лансирането на марката Voyah у нас ще стане с върховата електрическа версия на 7-местния кросоувър Free, уточни Чебишев пред Automedia.bg. Стартовата цена за луксозния модел ще е 68 900 евро с ДДС. За сравнение цената в Швейцария е 73 100 евро.

По-нататък у нас ще дойдат и по-достъпни като цена варианти, както и плъг-ин хибридната версия на Free с удължител на пробега. През второто тримесечие на идната година се очакват също седанът Voyah Passion и представеният само преди седмици малък кросоувър Courage.         Voyah Passion         През 2024 новият вносител ще представи у нас и едноименната марка Dongfeng, в която при последното преструктуриране бяха събрани три отделни доскоро бранда - Nammi, Aeolus и Е-Pi. До седмици предстои откриването на новите шоуруми в София (в източната секция на Околовръстния път), Пловдив и Стара Загора, плановете са в началото на идната година към тях да се добавят и представителства във Варна и Бургас. Компанията вече разполага с автомобили на склад и приема поръчки. Моделите на Voyah ще се предлагат у нас с гаранция от 5 години или 150,000 км.

Dongfeng, основана през 1969 по лично разпореждане на Мао Дзедун, е от най-старите китайски автомобилни компании. Групата започна да се развива сериозно обаче едва след 2000 година, когато създаде множество джойнт-венчъри с европейски, японски и американски производители за сглобка на автомобили в Kитай. И до днес тя е местният партньор на Renault, Nissan, Honda, PSA Peugeot-Citroen и Kia. Именно инвестицията на Dongfeng спаси Peugeot от фалит след глобалната финансова криза. В момента групата е третият най-голям производител на автомобили в Китай, като още през 2022 шефът й Жу Янфън обяви, че Европа е основна цел за експанзия в бъдеще.         Кои модели да очакваме в България (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    при непланови посещения в сервиз собственицете установяват че маслото в трансмисионните кутии е наполовина и е пълно със стружки а видим теч няма така че номера на китайката е как да прецакаме европейците
  • #10
    И.а. ( преди 1 година )
    Браво кефя се на джигитайски дизайни като дженезис Лексус, Инфинити, донгота, монгота, dongfeng защото копират отвсякъде и в крайна сметка става нещо оригинално на визия. Докато вече някой немски не може да ги различиш като troc taigo t cross.
  • #9
    #2 ( преди 1 година )
    то рено и на половината от тази цена не става
  • #8
    Пак ( преди 1 година )
    сме яли кетъринг.
  • #7
    v-1 ( преди 1 година )
    Много е "евтина" Тази китайска катафалка...
  • #6
    алфар ( преди 1 година )
    е, мн ясно че е по-яко от алди, ама винаги навърха е алфа ромео ! Няма по-добри !
  • #5
    Славянин ( преди 1 година )
    Харесва ми повече от ауди, например.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Все още чакам да ни залеят евтините китайски коли. Само че особено при електричките по-евтиното идва само заради субсидиите към производителите в Китай, а не защото са евтини по принцип.
  • #3
    81 ( преди 1 година )
    Трябва да си психично болен да си купиш китайски автомобил.
  • #2
    Рено фен ( преди 1 година )
    С тия цени нали разбират че Няма как да стане
fallback
Последни