fallback

Ново начало – 8 легендарни спортни коли, които ще станат електрически

Голямата промяна в индустрията няма да пожали дори култови модели като BMW M3, Nissan GT-R и Dodge Charger

Все още сме в зората на новата ера в автомобилната индустрия, която е на път да премине към изцяло електрическо задвижване. И това няма да се размине дори на легендарни модели, които ще изоставят двигателите си с вътрешно горене заради електромотори. Със сигурност това ще бъде голям удар по огромната маса фенове, които имат тези автомобили, но път вече е предначертан и няма измъкване.

Остава да се надяваме, че тези наистина забележителни коли, някои от които са издигнати в култ, ще запазят производителността и ексклузивността и ще ги пренесат в своя нов живот. И така – ето някои от най-емблематичните спортни автомобили, чието бъдеще е с нулеви вредни емисии.

8 легендарни спортни коли, които ще станат електрически (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #16
    MythBuster ( преди 1 година )
    Тинти, ако поне за момент приемеш че съществува и сив цвят а не всичко е черно бяло, може и да разбереш какво ти се говори. Докато отричаш съществуването му е абсолютно безсмислено да ти се обяснявам дали имам сестра. Ти си този който се опитваш да обясниш че за всички е подходящо да карат само и единствено ДВГ и нищо друго на света. Аз за разлика от тебе съм приел, че за всеки човек е различно и това че аз съм избрал да карам дизел, не означава че бензинът, пропан бутанът или токът са лош избор
  • #15
    MythBuster ( преди 1 година )
    Цитирай за кои въпроси говориш, че не те разбрах?
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    12 - . А сега застани пред огледалото и задай същите въпросите и на себе си ;-)
  • #13
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    А... да си дойдем на думата, то пак ставало въпрос всички да си купим по една Тесла :D А светът така работи - на макрониво работиш с усреднени данни, а не с нечии предпочитания! И средните данни за всички показват, че ел е по-скъпо от еквивалентен ДВГ!
  • #12
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 10. А ти случайно да забеляза че говоря само за част от шофьорите чиито усещания са различни от на останалите? Например всички истински мъже напоследък обясняват колко било хубаво усещането за жена с огромни изкуствени цици и джуки. Как аз мога да им се меся, кое усещане им е по-добро ? Вие защо се опитвате да им се месите на усещанията? Всеки си има свои усещания и някои слагат усещането за ускорение преди усещането за звук а други обратно. А на трети хич не им пука и усещат само с очите
  • #11
    MythBuster ( преди 1 година )
    Тинти, май не схващаш, че ти говорят за средна цена на електромобилите и средна цена на автомобилите с ДВГ. Хайде да сравняваме цени, а не коне? Например най-скъпата Тесла за 90 000 долара и 1000 коня. Дай някой по-евтин и по-бърз аналог, който да има по-малко разходи? Ти си на ход?
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Митичен, звука от мотора е част от усещането за спортната кола, изобщо от усещането да караш. Нещо като да си с истинска жена или кукла (та ако ще и да е 1:1 копие на твоята любимка). Както е казал 9, 0-100 не е най-важното.
  • #9
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    MitE, ама пак ти казвам електрофанатиците излизат с новина, че да караш ЕЛ е по-скъпо, за какво по-малко харчене ми говориш! И мога да хвана всякакъв бас, че ако направиш експеримент с 2 коли с еднаква мощност и ускорение - едната електрическа без звук (смешния трамваен шум не го броя за звук), а другата с ДВГ с добре проектиран звук - мнозинството ще отбележи, че ДВГ е по-бърз и дава повече емоция! Хиляди пъти съм казвал 0-100 е безумно глупав показател! Той служи богаташчетата да си ги мерят
  • #8
    MythBuster ( преди 1 година )
    Освен това обърни внимание че говоря за все повече, а не за всички. Ще има и заклети фенове, които никога няма да минат на ток. Те са хора, които ще могат да си позволят да си купят от така рекламирания от тебе синтетичен бензин на 100 лв литъра и ще продължат да си ги карат, защото кеф цена няма. Други няма да могат да си позволят да карат такива автомобили затова ще изберат да си купят по-бързия и евтин автомобил, който харчи по-малко за ток отколкото 30-год. голф харчи за дизел.
  • #7
    MythBuster ( преди 1 година )
    Тинти, обърни внимание че не ти говоря за реклами и платени рекламни статии, в които се опитват да те убедят че ако дадеш 10 000 долара за елемент от карбон който ще намали теглото на автомобила с 1200 грама, то автомобилът ще стане много по-бърз. Разбира се че ще ти рекламират всичко което може да продаде автомобила и да ти вземат парите. Затова обърни внимание че говоря за клиентите и шофьорите, които спират да робуват на мантри и като си купуват бърз автомобил гледат бързината.
fallback
Последни