fallback

5 шофьорски навика, които гарантират скъпи повреди по колата

Управлението с една ръка, както и движението на неутрална предавка са сред тях

Всеки шофьор развива навици, когато управлява автомобила и някои от тях са вредни за превозното средство. В допълнение към факта, че те могат да ви струват скъпо посещение в сервиза, по този начин намалявате полезния живот на вашия автомобил. Ако използвате прекалено много съединителя, шофирате с ръка върху копчето на скоростния лост или го поставите на неутрална позиция, „за да пестите бензин“, трябва да спрете да го правите, категорични са автомобилни техници.

5 шофьорски навика, които гарантират скъпи повреди (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    А какъв е проблема да си подържаш резервоара пълен? Примерно аз съм на газ и резевоара с гориво ми почти пълен. Какви рискови има този сценарий?
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    Старт-стоп го изключвам като стане студено през другото време колата да му мисли
  • #18
    Миро ( преди 1 година )
    И какъв е извода от цялата статия? Карайте автомати :)
  • #17
    Nokolay ( преди 1 година )
    В Дубай е задължително пъвите три коли на свтофар да изчакват зелено с натиснат съединител и включена 1ва скорост за да потеглят веднага.
  • #16
    До Тинтири от 11 ( преди 1 година )
    Много преди да съсипеш лагера, съединителя ще е заминал... освен ако не караш така постоянно. А лагера се сменява в комплект.
  • #15
    До #13 ( преди 1 година )
    Едва ли е необходимо да си профи за да използваш ППХ. Да, така се казва, не моторна спирачка, наборите '62 може и така да му викате
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Абе Петре, научи го тоя български, бе! Повредите не са скъпи. Ремонтите са скъпи. И колко пъти ще пишеш за тези работи - аз поне ги чета за трети път.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    При спускане по наклон на скорост - може да се използва т..нар. мортна спирачка. Наборите 85+ едва ли го знаят, но при профи шофьорите (камиони, автобуси), си се използва и ден днешен. Дори при автомат си има начин, преди да се почнат въпростите.
  • #12
    Гоше ( преди 1 година )
    А бе,момци, кво значи ще се изхабят спирачките. Нали са за това да се ползват. От много неползване особено при стара кола ти забиват спирачния апарат в едно положение и накрая ти се хабят накладките само от едната страна и всичко се става на ***.
  • #11
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До 9, ами лагера като почне да изпуска си е прецакване бе колега :) Ще потече, потече па ще спре :D
fallback
Последни