Автомобилната индустрия като цяло преминава през значителна трансформация, водена от създаване на изкуствен интелект. Тези технологии все повече се интегрират в превозните средства за подобряване на безопасността, ефективността и цялостното удоволствие от шофирането. От усъвършенствани системи за подпомагане на водача (ADAS), които предоставят функции като адаптивен круиз контрол и асистент за поддържане на лентата до възможности за автономно шофиране, изкуственият интелект винаги е в челните редици на автомобилните иновации.
Сега BMW намери още един начин за внедряване на новата технология. Германският производител иска да направи следващата стъпка в обслужването на клиенти с най-новото си предложение Proactive Care, което съчетава потребителски данни и изкуствен интелект Тази нова услуга позволява на автомобилите на BMW независимо да идентифицират съществуващите и да прогнозират изискванията за обслужване, което им позволява да предвиждат нуждите на клиентите предварително и да предлагат навременни решения.
Технологията вече навлиза все по-масово, като баварците планират непрекъснати подобрения в бъдеще. В продължение на години автомобилите на BMW изпращат данни, свързани с услугите, директно до дилърите и по този начин улесняват тяхното взаимодействие с клиентите. Сега обаче именно те ще излязат на преден план.
С внедряването на Proactive Care, германският производител се обръща директно към клиентите си. Анализът на данни и записването на предпочитанията на собствениците на автомобили от марката ще позволява персонализиране на решения за всеки един от тях.
Според BMW дигиталният подход гарантира, че клиентите получават известия през предпочитаните от тях канали, било то приложението My BMW, известия в самия автомобила, по имейл, от избран дилър или обаждане от пътна помощ. Това значително ще повиши качеството и скоростта на услужите, предлагани на клиентите, които, от своя страна, ще бъдат допълнително улесни при обслужването.