fallback

Флагманът на Genesis ще струва колкото Mercedes S-Clаss

Луксозният седан G90 стъпва на някои европейски пазари през този месец

Малко повече от година след като беше пуснат в продажба в Съединените щати, Genesis G90 се готви да пристигне и при дилърите на марката в Европа. Премиум автомобилната марка на Hyundai обяви, че луксозният седан ще бъде пуснат в продажба в Германия и Швейцария на 26 септември.

Замислен като съперник на Mercedes S-класа, BMW Серия 7 и Audi A8, Genesis G90 ще се предлага в две версии на Стария континент - с нормална и дълга база. Базовият модел ще стартира от 115 000 евро в Германия, а модификацията с дълга база ще започва от 125 000 евро.

В Германия сравнима като задвижване Mercedes-Benz S-класа започва от 111 729 евро, Серия 7 на BMW започва от 116 000 евро, а за базовото Audi A8 клиентите трябва да отделят поне 101 900 евро.

Европейската версия ще бъде само с един вариант на задвижване: 3,5-литров V6 бензинов турбоагрегат, оборудван с 48-волтова система мек хибрид. Общата мощност на системата е 415 к.с., въртящият момент достига 549 Нм. Системата за задвижване на четирите колела е стандартна за всички версии, същото се отнася и за осемстепенна автоматична трансмисия.

Освен да решат коя дължина на междуосието отговаря по-добре на техните нужди (по-дългият вариант предлага допълнително 190 мм място за краката на втория ред), клиентите могат да избират между десет цвята на екстериора, пет цвята на интериора и шест изпълнения на декоративните повърхности.

И двата варианта са отлично оборудвани и разполагат например със седалки Ergo Motion с функции за отопление, вентилация и масаж, два 10,2-инчови сензорни дисплея и 8-инчов екран, използван за управление на климатичния контрол, регулиране на амбиентното осветление, настройката на позиция на щората, както достъпа до настройките за масаж и реглажа на седалките.

Повече снимки на новия Genesis G90 можете да видите в галерията:

fallback
  • #11
    Satoshi ( преди 8 месеца )
    Абе вие бавно развиващи ли сте или се правите на такива. Базовата цена е колко Мерцедес и БМВ, никой не сравнява ябълки с круши... Влез конфигурирай си Генезис и ще видите, че дори и него да го натоварим с всички екстри и той ще отиде на 200К+ Генезис взе наградата за най-добра ПРЕМИУМ машина в Германия. За ябълки и круши може да се говори между Хюндай и Мерцедес. Какви специалисти са се навъдили зад клавиатурите само...
  • #10
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    И да финализираме нещата от живота с НАЙ-КРАССИВАТА машина в последните 20-ина години, след прототипа на БМВ - зелено-резедавата Вижън-Еволюшън с вдигащите се като пеперудени крилца врати /на стойност 150 хил.ЕВР0, но която, за огромно наше съжаление, така и така не видя бял свят!/ в момента РЕАЛно е и си остава именно този: GENESiS ConCepT X-CONVERTIBLE ... Отидете до МюниХ и ще го зърнете там на живо.
  • #9
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    До 8-ми: Нека да изтрезнее с този РЕАЛен момент от отминалото лето: Така напр. GENESiSът отмъкна титлата и безапелационно се окичи заслужено с ценната награда в родината на МБ,АУДИ+БМВ за Най-ДОБРАта премиУМ-машина в ГЕРМАНиЯ за 2023 год. Плюс 1 цитат:В рамките на последните 2 год. GENESiS се превърна в 1 сериозно приемана алтернатива в премиУМ-сегмента при това на 1 от най-ожесточените авто-пазари в света - преобладаващо доминиран от местните машини! М.Воленберг,DE-шеф на GENESiS в Мюнхен.
  • #8
    Striker ( преди 1 година )
    Бахахахахах! Това освен на някой роднина на Хюндай да даде същите яари като за Бенц..не виждам кой би го купил.
  • #7
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    И не започва ли да ви говори вече нещо РЕАЛно обоснованото обстоятелство, което нема как да бъде отречено, че напоследък този сайт /умишлено пренебрегващ доскоро точно тази водеща ВИЗИОНЕРСКА марка от страх и уместни опасения за надвисващата от Далечния Изток жива ОПАСНОСТ за ЕВР0-КАРс!/ все по-често и оживено започна да дискутира и представя РЕАЛните високи постижения на GENESiS-А...И това е така, защото: има ЗАЩО! И ФАКтите говорят наистина сами за себе си, останалото е CONCEPT X-CONVERTIBLE!
  • #6
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 1 година )
    До /1, 2 и 4/... Номер 3-ти правилно и много точно го подчерта НЕОпровержимия и отколе доказан ФАКт, че за по-добро КАЧ-ВО и повече ЕКСТРИ в СТАНДАРТно предлагания СИ МОДЕЛ, водещият премиУМ-КАР ЛЮКС-производител предлага много по-добра ЦЕНА и съответно и абсолютна ЗДРАВИНА и много високо ниво на рилайябилити /т.е. машината нема да те остави насред пътя!/,с което е средно ценово ок. 25 процента по-Д0СТЪПНА и по-ПРИЕМЛИВА отколкото снобарското изхвърляне с вече доста амортизираните ДЕ-премиуми!
  • #5
    I'm-ДртiйУАЙТBO ( преди 1 година )
    До /2+4/, Запомнете: Long Live ThE GENESiS! Тези по-горни ФАКти ги отразихме овреме, но пък ето и нещо по-съществено по този актуален водещ премиУМ-КАР: По последни критични статии на спец. ГЕРМАН. АВТОритетно авто-шпишание АУТО-БИЛД най-продаваният в света техен модел G80 /с над 300 хил бр досега/ е носител на престижната им награда - НАЙ-ДОБРО и най-ВИСОКО съотношение м/у ЦЕНА - КАЧ-ВО и СТОЙНОСТ за настоящата година. Мисля, че това признание в родината на МB,Аudi и ВМW говори само за себе СИ!
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    корейското автомобилостроене е причина за качеството на автомобилите през последните 30 години като краен продукт за това е виновен потребителя който си принизи критериите в името на нещо по ефтинко което да те изкара до гаранция 7 години после в кофата
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако си купиш S класи или BMW7 с подобно оборудване и екстри, цената скача на почти 200 000 евро. Така че нека да не сравняваме ябълки с круши.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Автомобилът има какво да предложи като изработка, доста нивото на S класа и другите изброени конглокенти. За съжаление по-голяма част от потециалните клиенти робуват на престижна марка, а не на предложено качество. Единственото слабо място в този модел е двигатля, но ако се возиш отзад, едва ли има такова значение.
fallback
Последни