IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat 600 стана хибрид

Кросоувърът разполага със 100 к.с. и паркира в електрически режим

Няколко седмици след дебюта на електрическата версия на Fiat 600 италианският производител представи и хибридния вариант на модела, който ще се появи на пазара през 2024 г.


Fiat 600


Fiat 600 Hybrid разчита на „мека“ хибридна система, която включва 1,2-литров бензинов двигател с 3 цилиндъра и 100 к.с. и 6-степенна скоростна кутия с двоен съединител, в която е интегриран електромотор. Разходът на гориво не се съобщава, но се посочва, че ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 11 секунди.

Електрификацията на двигателя позволява подобряване на еластичността при ниски обороти, както и при стартиране с бърза смяна на предавките. Батерията може да възстанови енергия при забавяне на скоростта или движение по инерция. Стартирането на 3-цилиндровия мотор се осъществява в също толкова тих режим, благодарение на поддръжката на електромотор BSG, позволяващ плавен преход между двигателя с вътрешно горене и електромотора.

При нормални условия на шофиране двигателят е проектиран да оптимизира разхода на гориво и да спести до 15% емисии на CO2 в сравнение с двигател с вътрешно горене с автоматична скоростна кутия. Fiat оценява вредните емисиите на 110-114 гр/км.


Fiat 600


Мекото хибридно задвижване на Fiat 600 Hybrid също му позволява при определени условия да се движи само електрически. Този режим се активира при шофиране в града със скорост под 30 км/ч, достигайки до 1 км автономност в напълно електрически режим, ако се поддържа плавно каране, или когато шофьорът отпуснете педала на газта при спускане.

Движението само на ток може да се използва и за функцията e-creeping, която позволява поредица от кратки движения напред без натискане на газта, например в задръстване. И накрая, този Fiat 600 може да се паркира и в 100% електрически режим.

Различното задвижване в сравнение с електрическия вариант позволя по-голям обем на багажника – 385 литра срещу 360 при версията на ток. Останалите размери остават непроменени - 4,17 метра дължина и 1,52 метра височина.


0 от 500