fallback

Китайски седан изплаши експертите на „Лосовия тест“

BYD Han не се справи с изпитанието и беше обявен за „опасен“ (ВИДЕО)

Китайските електромобили навлизат все по-сериозни на пазарите в Европа, като техните производители се опитват да ги нагодят към изискванията на местните клиенти. Това означава, че те трябва да бъде не само технологични и удобни, но и безопасни, като за целта се подлагат на различни тестове.

Експертите от испанското издание km.77 решиха да проверят как се справя един от популярните китайски модели на ток – седана BYD Han, с „Лосовия тест“. При това изпитание автомобилът трябва рязко да смени платното на движение, сякаш на него се появява пресичащо шосето животно, и да се върне обратно в своята лента.

Китайският седан не успя да извърши маневрата при скорост от 77 км/ч, а поведението му беше обявено за „опасно“. BYD Han е оборудван с два електромотора, които му осигуряват задвижване на четирите колела с комбинирана мощност 517 к.с. Седанът е обут в гуми Michelin Pilot Sport 4, но дори те не му помогнаха да се представи адекватно в изпитанието.

При най-добрия си опит китайската електрическа кола успя да се задържи в коридора, без да удари нито един конус, със 70 км/ч, което означава, че не се е справил с изпитанието за стабилност. Освен това поведението на автомобила в този тест, както и при изпитанието с конуси, беше толкова нервно, че експертите определиха модела като „подивял кон“. Те подчертаха, че шофьор с по-малък опит много трудно би удържал колата под контрол в подобни ситуации и затова BYD Han получава оценка „слаб“.

fallback
  • #2
    MythBuster ( преди 1 година )
    А за тези които вече ми сложиха минуса, помислете за какво го сложихте? Защото написаното от мен не е вярно или защото знаете че е вярно но не можете да приемете реалността и въпреки, че е вярно Не ви харесва. После пак обявявайте кой има проблеми с възприятието!
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ето че не било толкова лесно да сглобиш една батерия и два двигателя и да направиш електромобил, както се опитваха да ни убедят едно време. Тогава масовото схващане беше, че в момента в който големите автомобилни компании започнат да правят електромобили, с Тесла е свършено, защото не може да произвежда качествено и с меки пластмаси и прави шевове по кожата. Очевидно не е вярно и че Тесла е лидер на лосовия тест, защото е електромобил и центъра на тежестта е ниско.
fallback
Последни