fallback

Ужас за крайните фенове на BMW - следващото M3 ще е електрическо

Спортният седан ще излезе през 2027 г., като ще има и версия с ДВГ

Спортният седан BMW M3 от следващото си поколение за първи път ще бъде електрически автомобил, който трябва да дебютира през 2027 година, а информацията е на интернет-изданието InsideEVs.

Ръководителят на отдела за развитие на BMW Франк Вебер потвърди, че новото поколение на седана M3 ще получи електрическо задвижване. Моделът обаче ще се предлага и във версия с двигател с вътрешно горене. Вебер каза, че BMW работи върху подобряването на 3.0-литровия двигател S58 с турбокомпресор, който задвижва много от моделите на марката, включително сегашните M3 и M4.

Моторът ще стане още по-мощен, но и по-екологичен, за да отговаря на стандарта Евро-7. Очаква се следващото поколение BMW 3-Series да бъде базирано на най-новата платформа Neue Klasse. Интересното е, че и версията с компресор и ДВГ също ще споделя тази архитектура. Според слуховете обаче, най-екстремната версия на BMW M3 ще е снабдена с електрически силов тракт.

Тя ще получи четири електрически мотора, разполажащи със системна мощност от над 1000 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч на тази кола ще отнема по-малко от 3 секунди. Преди няколко месеца за първи път беше забелязан необичаен прототип, базиран на BMW i4 M50. Най-вероятно той е в основата на новото BMW M3.

fallback
  • #12
    Ретроспекция? ( преди 1 година )
    Явно освен електрическо, ще бъде и Compact като гледам отрязаната задница.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    До 7 - Силни се съмнявам, *** някой "клиент" ще даде екстра парите за едното М, без да е фен.
  • #10
    До долния ( преди 1 година )
    да гледаме теслъта как оре нивата ли? срещу старото М3 ...
  • #9
    PLAID ( преди 1 година )
    Top Gear Model 3 vs BMW M3 Track Battle сравнението на писта излезе април 2019 с 4.5 млн. гледания. Късно либе за китка.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Що за подвеждащо заглавие? И тука са се мтнали да коментират, такива, които дори не са прочели следващия ред!? Модела ще запази и ДВГ, но ще извадят и изцяло ел. версия, допускам пробна, да видят настронения и пазар.
  • #7
    до 3 ( преди 1 година )
    Има разлика между фенове и клиенти. Ако питаш феновете сигурно нямаше да има 7 СУВ-а в гамата. Нямаше да има модели с предно. Автоматик и 4х4 щяха да са малко. Но клиентите искат друго и са готови да платят за него.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    абсолютно трябва да има различни класове за правоспособност и най вече предварителна покупка с изкаран глокс в лицензирани школи на самите производители на спортни супер мега кари хората които имат пари с удоволствие посещават такива сбирки с цел повишаване на шофьорските умения и в разговори с тестови пилоти научават и много за самите технически особености на автомобила коктейлите непринудената атмосфера и новите контакти са предпоставка и за вдигане на личностния ти рейтинг в тези среди
  • #5
    Кеф ( преди 1 година )
    С 300 и дрифтене бърже да стигнеш до следващата зарядна станция.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    До 2 - Га си *** и 25 книжки да имаш, за 78 категории, все тая ..
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    По-скоро е ужас за БМВ ... Не разбирам, защо вървиш срещу феновете си? Те са тези, заради които ти съществува комапнията ... освен ако няма друго влияние, де ;)
fallback
Последни