fallback

Най-надеждните и най-ненадеждни бензинови коли на старо

Класацията е на британски експерти и е направена след допитване до собствениците

Проучване на британското издание WhatCar?, проведено съвместно с компанията Motor Easy, посочи най-надеждните и най-ненадеждни употребявани автомобили с бензинови двигатели. Класацията е направена сред 25 000 собственици на коли от от различни модели, които е трябвало да посочат броя на повредите, с които са се сблъскали през последните 2 години. На основа на тези данни е направен „рейтинг на надеждност“ за всеки един от автомобилите, като всички те в момента се продават на пазара втора ръка.

Най-надеждните и най-ненадеждни бензинови коли на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #18
    Меч ( преди 1 година )
    ... и още малко за Шкодата. На 50 хил. е минала осномен ремонт на двигателя, защото имало производствена шупла. С какво качество ги произвеждат, значи?
  • #17
    Меч ( преди 1 година )
    С много смесени чувства съм за Шкодата. Взех такава на 3,5 години с ASG кутия за ежедневно каране из София. След месец проблем с кутията, оказа се по-късно износен съединител, смених го. След това акумулаторът, след не знам колко време дроселова клапа. Веднъж смених и тампоните, е преди да я дам на баща ми, пак почнаха да поскърцват. Крушки по фаровете не го броя. Сега е на 175 хил. км, имаше и един тръгнал амортисьор, но още не е за смяна.
  • #16
    Меч ( преди 1 година )
    Като пишете "проблем с батерията", някой може да си помисли, че става дума за електричка и това наистина е сериозен проблем. Обаче превеждайте, както тук сме свикнали - акумулатор. Ами на всяка кола, която се кара само в града на къси разстояния и се пали по 15 пъти на ден ще иде акумулаторът. Това трябва да го очакват.
  • #15
    До #14 ( преди 1 година )
    Погледни гамата на Тойота и не дрънкай глупости за малки двигатели. Имат и големи атмосферни.
  • #14
    Пропов ( преди 1 година )
    Мазда все още имат атмосверни, сравнително големи двигатели. Говоря за от 1.8 нагоре. Затова там търсете надеждността. Хонда и Тойота също още удържат на даунсайзинга, но те с в ниската гама под 1.8 за компактни градски бръмбъзъци. Всичко друго е за балъци или богаташи.
  • #13
    До #12 ( преди 1 година )
    Кои са тези всички? Тойота са едни от малкото, които имат повече атмосферни мотори отколкото с принудително пълнене. Не случайно са най-качествените, надеждни и здрави коли в света. Хибридите им са уникално здрави и икономични. Хонда за съжаление се потдадоха на новата мода и започнаха да предлагат миксери. Скоро ще приключи славата на тази марка, ако не се вземат в ръце. Субару, като част от Тойота също. За съжаление Нисан и Мицубиши глътнаха вода. Много жалко за тези славни марки.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Надежното спря когато всички започнаха да спират предлагането на атмосферни двигатели и обикновени автоматици.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Всеки знае, че Шкода е ***, освен шкодаджията, защото не е виждал друга кола
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Honda Jazz не бих казал, че е с висока цена. Тази кола си заслужава всяка стотинка. Наистина е доста добра и предлага много повече от други подобни модели
  • #9
    До 4 ( преди 1 година )
    Всички Хонда Джаз са почти идентични с еднакъв двигател, като този от първото поколение с мотора 1.4. Само формата и екстрите са различни. Надеждността е на топ ниво. В абсолютно всички класации по света, този модел е в челните места по здравина и надеждност. Имал съм първото поколение и знам от опит. Жена ми е с второто поколение, така че и личен опит имам. Колега преди години си взе хибридната версия.Също е с отлични впечатления и няма никакви забележки.Недостатък е само високата цена на Джаз
fallback
Последни