fallback

Ето го хибрида с рекорден пробег на ток

Седанът на Leap изминава близо 250 километра на електричество

Гамата на китайската марка Leap ще бъде допълнена от новия хибриден седан C01 EREV. Той може да измине до 248 км изключително на електрическа тяга. Това се съобщава на сайта CarNewsChina .

Седанът Leap C01 EREV получава и стилен дизайн с тесни фарове. Между тях е компактна радиаторна решетка с много изрязани детайли. Задните светлини са комбинирани в едно цяло, като те получават необичайна графика с името на марката в средата.

Leap C01 EREV размери:

дължина - 5 050 мм;

широчина - 1 902 мм;

височина - 1 515 мм.

Leap C01 EREV разполага още с прибиращи се дръжки на вратите и колела с 10 спици, които са "обути" с гуми Hankook. Седанът е оборудван с хибриден електрически силов тракт, състоящ се от 1.5-литров атмосферен двигател с мощност 95 к.с. Този двигател с вътрешно горене е допълнен от електромотор с мощност 272 к.с.

Електрическият мотор се захранва от акумулаторни батерии с капацитет 30.1 или 43.8 kWh по избор. Те осигуряват пробег съответно до 148 или 248 км с едно зареждане. Именно в по-горната версия хибридът е с рекорден пробег само на ток.

Премиерата на Leap C01 EREV е насрочена за 20 септември. Тогава ще стане известна и цената на новия хибриден седан. Все още няма информация за кои пазари ще е предназначен новия седан..

fallback
  • #10
    99 ( преди 1 година )
    Има няколко вида хибриди,този който имам е само за ускорение да изпреварваш, пълния хибрид е с корава батерия и може да кара само като електричка за определено време
  • #9
    Sapito ( преди 1 година )
    Аве 7 ,8 защо спорите и двамата не сте прави колата не може да се кара в бг, защото сме бедни и няма ,кой да даде 70/80 хил. лева за това миксерче с двигател от тостер, което забележете не може да вдигне 200 а само 185 км :) сметнах го м да
  • #8
    MythBuster ( преди 1 година )
    Седми, очевидно не правиш разлика между ускорение и поддържане на скорост. За да ускориш тежък автомобил ти е необходима повече мощност, която се осигурява от допълнителните 270 коня, след това ДВГ остава да поддържа тази скорост. Дали ще може да я поддържа вече не зависи от теглото, а от челното съпротивление, което пък зависи от коефициента на челно съпротивление умножен по челната площ. Тоест зависи от аеродинамиката и големината на автомобила. Дали 100 коня не стигат?
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    6-ти, аз ли съм лаик, ти ли си необразован. 1. Хибирнта мощност не е сума от ДВГ+Ел мотор. 2. Ще ти дам един 100кс мотор, искам дами поддържаш 200. Едно, че няма толкова дълга прва без трафик да ги достичнеш, второ, че на тези 2т+ кола, надали някога ще ги стигнеш. 3. много добре знам как работи хибрида, и не ми обяснявай, каква далавера е 2т+ кола с 95кс мотор .. при 120+. Еле като опразни батерията. Но разни хора разин идеали.
  • #6
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ами честито! Моя е 300 коня и въпреки това е по-маломощен от този хибрид и не мога да го нарека маломощен. Ти щом караш автомобил с мощност над 360 коня, имаш пълното право да го наречеш маломощен. Но пък откъде можеш да знаеш, че хибридите при високи скорости се движат само с ДВГ и ползват хибридната установка само за ускорение и намаляване на скоростта? 100 коня на ДВГ са ти абсолютно достатъчни да поддържаш над 200 км в час.
  • #5
    Смех ( преди 1 година )
    Товя ли е рекордният пробег от тука до пловдив и после с автобуса
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    3 - Представи си по мощен е. Не е хибрид, и конете са "по истински", защотото не зависят от батерията, която ако е празна 50% ги няма. Други въпроси?
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 1. Твоя автомобил да не е по-мощен от този хибрид?!
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Китайска им работа...
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    На тези 5м кола, предвид и теглото и, е доста странен хибрид, с 1.5 / 95кс.
fallback
Последни