fallback

Започна ли китайското нашествие и в България?

И още: "Новата класа" на BMW, разговор с най-нашумелия автомобилен дизайнер в света; Топ-премиерите от Мюнхен 2023

Днес в КОЛЕЛА:                 - Революцията на BMW: Баварците най-сетне разкриха своята "Нова класа"

- Репортаж: Най-интересните премиери от автомобилния салон в Мюнхен

- Интервю: Главният дизайнер на Renault Жил Видал пред микрофона на "КОЛЕЛА"

- Китайски нашественик: тестваме новия най-евтин електромобил в България          "КОЛЕЛА" е по телевизия Bulgaria ON AIR в неделя от 16:05 (можете да гледате онлайн тук), и по Bloomberg TV Bulgaria в събота от 21:30.       

fallback
  • #14
    качеството да си опр ( преди 1 година )
    Помня преди години, първите great wall (пикапи и т.н.) , обслужваха ги в София Ауто - Опел и помня, че на 1-2 годишен копфтор като пухнеш отверката под колата - от ръжда директно влизаше в купето. Абсолютен *** на 1 година вече пред разпад.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Също на улицата съм виждал доста пресен демо ДонгФенг СУВ. Беше одран и ръждясал. Предвид че колата е на под година в БГ дори да се седяла през. цялото време в това състояние не е ок да е ръждясала. А едва ли дилъра ще я държи дълго така. Преди години имах Ситроен ZX с който се ударих и седя една година така преди да се появи първата точка ръжда.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Преди година и половина ходих до шоурума на Хавал. Имаха само 1 салонен F7x. Не беше лош и цената беше една идея под Шкода Карок за малко по-добро оборудване. Като усещане не беше лош но и не беше нещо особено. Като за луксозен китаец беше на нивото на по-пипнат среден клас в Европа. за съжаление нямаха за тест драйв.
  • #11
    Лудория ( преди 1 година )
    Напишете моделите, че не мога да гадая кои са? А е любопитно. И какво мислите за онзи китайски бус - Banitsa?
  • #10
    до 9 ( преди 1 година )
    ти си карал изостанали отпреди години модели, които една фирма изведнъж реши да внася в България с идеята, че може да ги купува на безценица и да ги продава като нормални коли. Пробвай нов електрически BYD, и тогава да си говорим
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Незнам за вас, но аз направих тест драйв на две от прехвалените китайски марки и ако трябва да съм честен - по смотани коли не бях карал. Като почна: кофти проект на дизайна, зле изработката на купето отвън и отвътре, смотан двигател( и двете бяха с едно фиатче 1.5 бензин), евтина свт кутия(за която айсин казват 180к км после се сменя цялата) и още какви ли не глупости, но най ме коша на двигателя. Това бяха най тънките маркичи, най смешните тампони и бога ми най-тънките жички. Хайде пътеките!
  • #8
    соломон паси ( преди 1 година )
    Китайско нашествие не знам но със сигурност знам,че повече 30 години България е под Американски ботуш окупация .
  • #7
    PLAID ( преди 1 година )
    BYD оборудва цял един град Шенжен още преди близо 15 години с електрически таксита с над 300 км пробег - BYD E6 и смени градския транспорт с електробуси BYD eBus и др. Моделът се оказа супер успешен, заради LFP (LiFePo4) железофосфатните батерии - китайски специалитет. Верно не горят и не им пречат пълните цикли, ама не могат да ти дадат ток за 1000 коня и 100 кВтч капацитет в 300-400 кила. Затова Мъск ги слага само в Standard range моделите.
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    BYD примерно дават 6 години гаранция на автомобила с/у стандартни 2-3 на "премиумите", а за батериите е поне идентична. А да не забравяме, че Тесла дава 80 хил км за всичко извън "драйв трейна" Има уникални китайци, които просто нямат сравнение с ел смехотворията от Европа. И не - разликите не са толкова малки. Китаеца идва с камара серийни благини, за които в европееца ще налееш още 1/3 от цената му. Ако бъдещето е Ел - определено ще е китайско! Виж ако е ДВГ залагам на 100те години опит на ЕС
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    И в добавка - да си припомним статията за личните данни от тези дни. Предпочитам данните ми да останат в европейски администратор, отколкото в китайската ком партия.
fallback
Последни