fallback

Вижте как BMW M5 Competition се превръща в самолет на аутобана

Спортният седан определено е в стихията си на такъв път (ВИДЕО)

Магистралите в Германия са едно от последните места, където можете да карате толкова бързо, колкото искате, или поне толкова бързо, колкото колата ви може да се движи. Въпреки това, дори и без ограничения, е трудно да се достигне максималната скорост на някои автомобили, най-вече заради трафика на пътя.

Именно това е проблемът с притежаването на автомобил като BMW M5 Competition. Неговият 4,4-литровият V8 двигател с двойно турбо развива 625 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3,2 секунди. Максималната скорост на седана е 305 км/ч, което е впечатляващо за автомобил с тегло от почти 2 тона (1995 кг).

Водачът на това BMW M5 не губи време за набиране на скорост. Мощният седан на няколко пъти вдига над 270 кч/ч, като в един момент надхвърля дори максималните 305 км/ч. Седанът ускорява като частен реактивен самолет, който сякаш всеки момент ще напусне пистата за излитане.

Всяко ускорение започва започва с приглушеното ръмжене на V8 с принудителна индукция, докато скоростомерът препуска и пейзажът се размива. Въпреки масата си, BMW M5 (F90) е една от най-забележителните версии на спортния седан в цялата му история. А новата генерация на автомобила, която ще бъде представена догодина, ще бъде още по-впечатляваща, тъй като V8 двигателят ще бъде комбиниран с електромотор.

Снимка и видео AutoTopNL

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    лично веднаага се сещам за поне 10 места, къде с кеф бих я покарал извън магистрала, където дори мотористи, нямя да смеят да ме изпреварят и накрая ще кимат многозначително над чаша бира
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Както и да се представя, колата няма да бъде карана по този начин от 99.9%. Едно, че на много малко им стиска да карат 180+, друго, че извън Германия или писта няма къде. Но за "познавачи", тази кола може да те сцепи от кеф в планински път, където не се изисква да караш с 200, ато според зажиси кой, накрая може да си изкараш дори червата.
  • #10
    В ( преди 1 година )
    Еднодневка 80 000 км . Максимален пробег и мотора на ***
  • #9
    Шофьор ( преди 1 година )
    А шофьрите, ще имат ли право да следят за качеството на пътищата?-предполагам НЕ.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    От 8-ми, Петър е ттттъп(вече има цензура дори и при грешно изписване- с две "ъ":))) и имах предвид стандартно М5 "компетишън".
  • #7
    Пропов ( преди 1 година )
    #Шшшш Алиоу , в Германия си има достатъчно отсечки без ограничения, не шашкай хората. Много ясно че не на всякъде можеш да режеш докрай. Все пак това не е Джигитландия.
  • #6
    Пропов ( преди 1 година )
    БМВ са си еталон за бързи седани. Под скорост не се разбира само Vmax или ускорение. Става дума за комплексно поведение на пътя. А М5 CS калто е тулупчест луксозен седан, изяжда много супер спортни резачки. Не само на права, ами и на "крива" отсечка. Няма друг аналогичен седан , който да го доближи. AMG GT 4door се опита, ама само се опита.
  • #5
    младен ( преди 1 година )
    Вдигнал некой си некъде 300+, е и...???
  • #4
    До 1 ( преди 1 година )
    Всеки вече може да направи бърза кола. Всяка 20 годишна баракуда като и сипеш 15 000 евро тунинг може да се направи да ускорява бързо и да вдига 300 на магистралата. Трудното е да направиш кола да върви бързо и в завоите! Да има добро управление и стабилност и в същото време да има комфорт и надеждност да изкара поне 300 000км. Е това не всички го могат. Това вече си е професионализъм.
  • #3
    Шшшш Алоуиу ( преди 1 година )
    Ей УНУФРИ НЕДЕЙ ДА ВИКАШ, ЧЕ НЯМА ОГРАНИЧЕНИЯ, ИМА СИ ОГРАНИЧЕНИЯ НА АУТОБАНИТЕ В ГЕРМАНИЯ И ТО НА ПОЧТИ ВСИЧКИ!!!!!!!! НЕДЕЙ ЗАЛЪГВА НАРОДА ДА ПЛАЩАШ ИЗЛИШНИ ГЛОБИ ЗА НЯМА НИЩО И в Германията са скъпи по вярвай ми .........
fallback
Последни