fallback

Ferrari отряза Евро 7 и ще гони пълна електрификация

Новият екологичен стандарт само ще ни отклони от целта, обяви шефът на италианската компания

„Ferrari е силно ангажирана да стане въглеродно неутрален автомобилен производител до края на това десетилетие.“ С тези думи започва краткото видео, в което Бенедето Виня - главен изпълнителен директор на Ferrari, разказва визията на компанията за намаляване на емисиите.

Ferrari става поредният производител, който атакува новия екологичен стандарт – Евро 7. Според Виня, компанията му няма намерение да прави двигатели с вътрешно торене, отговарящи на изискванията за вредни емисии в Европа, а вместо това ще се насочи към електрификация на моделната си гама.

„Ние се стремим да произвеждаме уникални електрически Ferrari и вярваме, че фокусирането върху това е ключово. Ако продължим да гоним Евро 7, както е проектирано, ще отклоним вниманието на нашата компания и нашите доставчици и няма да можем да използваме всяка технология, която ще ни позволи да създадем уникално Ferrari. Нямаме нужда от никакво отклоняване от пътя“, коментира шефът на Ferrari.

Това е поредният удар върху Евро 7, който трябва да влезе в сила през 2025 г., но напоследък все по-усилено се говори, че ще бъде отложен за 2030 г. Това означава, че новият екологичен стандарт ще бъде приет едва 5 години преди пълната забрана за продажбата на нови автомобили с ДВГ.

Във видеото Виня не говори за срокове за представянето на първото електрическо Ferrari. От известно време обаче знаем, че то ще дебютира през 2025 г. ,като ще получи структурни батерии и двигатели, разработени директно в Маранело, където е заводът за производството автомобили с нулеви емисии

fallback
  • #9
    Мхм ( преди 1 година )
    Тия са пътници
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Шекере, Шекере. Какви са тези двигатели с вътрешно торене бее? Ти си за рекордите на Гинес, графа топ некадърник.
  • #7
    Пропов ( преди 1 година )
    Хахаха, тук някъв Анонимник под #1 се е изказал, ама по скоро се е изходил. За такива се казва - Говори , колкото да не заспи!
  • #6
    РУК ( преди 1 година )
    До 1 - да, на света има трима човека които ги разбират колите -Jeremy Clarkson, Mat Watson и Анонимник 1 под тази статия! MythBusterчо, sorry, че не те включвам в класацията, ти си къде къде по-напред от всички! Ти си и майката и бащата на автомобилите и автомобилостроенето!
  • #5
    РУК ( преди 1 година )
    MythBusterчо, нахалството ти взе да минава граници!Айде поне под статии за Ферари и Алфа Ромео не се изхождай!Сей профанизма си по Тесла!Нищо прагматично няма в това да си купиш кола, чийто цена само ще се покачва, нали!Не, те тия дето дават по 300-500К евра, че и отгоре за Ферари,тях само логото ги интересува, нали!Както теб фалшивата тениска BOSS от одрински пазар!Продължаваш да коментираш неща с които ама изобщо не си запознат!
  • #4
    Al ( преди 1 година )
    Ферари на ток ???? Абе тия имат ли акъл ???????????
  • #3
    MythBuster ( преди 1 година )
    И до двамата. Какви технологии, какви характеристики? От тези неща се интересуват прагматичните хора, които няма да си купят Ферари. Ferrari не е прагматична, а емоционална покупка. Поредният автомобил в колекцията.. Автомобил за показване. Автомобил който и да можеш да си позволиш, мога да ти откажат да ти го продадат, защото са преценили че не го заслужаваш. Ferrari е класа!
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Дай първо да разберем какво електрическо ще изкарат пък тогава да пишем дали са изостанали а?
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Ферати доста изостана в технологиите и вече само дъртаците им се кефят. Новите звезди на този сегмет вече са фирми като Римак и Кьонигсег. И тепърва ще се раждат и други такива. Електрификацията отваря нови възможности за нови играчи..
fallback
Последни