fallback

Новият флагман на Geely получи еднометров 8k дисплей

Електрическият Galaxy E8 ще се управлява с нестандартен волан

Geely сподели нови подробности за първия изцяло електрически автомобил от серията Galaxy, седанът Galaxy E8. Пълноценният му анонс се очаква към края на годината, но засега производителят е показал интериор, който изненадва с наистина гигантски дисплей.

Основният елемент на интериора на Geely Galaxy E8 е 45-инчов (еднометров) дисплей с резолюция 8K. Размерите му са 1130 x 138 мм, а дебелината на рамката е само 8 мм, поради което използваемата площ на самия екран достига 98%. Този огромен екран служи за показване на цялата информация, свързана с автомобила.

Дисплеят може да се използва и за развлекателни цели за излъчване на различно съдържание от смартфон и дори стартиране на игри. По-долу можете да видите как изглеждат състезанията, протичащи в два прозореца, на такъв екран.

От интересните неща може да се отбележи още воланът, който наподобява този в най-новите автомобили на Tesla. Собствениците на американски електрически автомобили обаче се оплакват от неудобството на подобно решение в сравнение с традиционните кръгли волани.

Според наличната информация Geely Galaxy E8 ще получи флагманската автомобилна платформа Snapdragon 8295 на Qualcomm, разработена по 5-nm технологичен процес. Размерите на седана ще бъдат 5010 x 1920 x 1465 мм с междуосие 2925 мм.

Автомобилът ще има лидар и всякакви сензори за самостоятелно управление. Повече подробности трябва да бъдат разкрити през четвъртото тримесечие на тази година.

fallback
  • #5
    Кино салон ( преди 1 година )
    на колела ... има ли кой да къса билетчетата
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Как звучи само - Флагман на geely
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Отврат! ТВ ли да гледам или пътя?
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Поне да бяха заоблили краищата на телевизора :D
  • #1
    MythBuster ( преди 1 година )
    Вероятно това ще е стандартът за новите автомобили в бъдеще. Екран от край до край вместо арматурно табло. Другата крайност, която лично на мен по ми харесва е централен дисплей но вграден в таблото, а не стърчащ като на Тесла за всички необходими настройки плюс физически бутони и лостчета, но задължително хедъп дисплей, за да не си отклоняваш погледа към таблото и да не ти пречи волана да си гледаш скоростта за да се налага да го режат. Като бонус гласово въвеждане и на български за настройки
fallback
Последни