fallback

Audi увеличи пробега на Q8 e-tron с близо 1/3

Промяната идва благодарение на по-голяма батерия

Електрическите кросоувъри Audi Q8 e-tron и Q8 Sportback e-tron получиха оценка за пробег от Американската агенция за опазване на околната среда (EPA),като при някои версии на модела той е с близо 1/3 повече от досега, съобщава InsideEVs.

Увеличението се дължи основно на увеличение капацитет на батерията. Електрическият SUV с две електромотора и неговата версия крос-купе, които на пазара в Европа се обозначават с индекс 55, получиха батерия с капацитет 114 кВт/ч. Така Q8 e-tron на 20-цолови колела трябва да измине 459 км с едно зареждане, което е с 95 км (+26%) в сравнение с версията с батерия с 95 кВт/ч.

Audi Q8 Sportback e-tron в същия вариант вече има пробег от 476 км, което е със 114 км повече (+32%) спрямо своя предшественик. С 19-цолови джанти и предлагания като опция пакет Ultra тази версия на електрическия SUV ще измине 483 км.

В Европа тези електромобили имат и модификация Q8 50 с по-малък капацитет на батерията, но тя не се предлага в САЩ. В Северна Америка Audi Q8 e-tron получи и вариант с три електромотора, но той все още не е тестван от EPA.

По време на модернизацията, придружена от промяна на името, беше преработен и външния вид на електрическите кросоувъри, които получиха нови аеродинамични елементи. Задният електромотор вече е различен, преработени са кормилното управление и окачването, а също така е увеличена мощността на получавания заряден ток от 120–150 до 150–170 киловата, в зависимост от модификацията.

fallback
  • #13
    MythBuster ( преди 1 година )
    При 3000 електромобила в България и 50 колонки само до морето от София до Бургас, каква е вероятността всички да са заети, при положение, първо че повечето електромобили тръгват от София заредени и нямат нужда от зареждане по пътя. Второ Не всички електромобили са притежание на софиянци и не тръгват от София. И трето най-важно, никога не тръгват в един и същ ден камо ли по едно и също време, за да се натрупат на зарядните. 4. на приложението се вижда кои зарядни са заети и за колко време.
  • #12
    До 11 ( преди 1 година )
    А не са ли препълнени в пичовете часове както често има оплаквания в държавите с много електромобили макар там често станциите да са с по десетки колонки
  • #11
    PLAID ( преди 1 година )
    80(според марката)-100-120 кВтч прекосяват държавата с 1 заряд по магистрала. С тежък крак - една кафе пауза. В БГ са около 300 DC-та (бързи правотокови станции). Драма отдавна няма.
  • #10
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 9. Електричките до какъв пик на развитие са стигнали според тебе, защото според мен в момента тъкмо са се научили да се изправят да вървят и правят бебешките си стъпки. Тепърва ще стават още по-мощни, и ще се зареждат по-бързо от бензиновите автомобили. Съвсем скоро и зарядните ще станат повече отколкото бензиноколонките. Тогава на никой няма да му пука за пробега с едно зареждане. На практика електромобилите са достигнали прилична зрелост и по големия проблем са зарядните. Засега.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз като казвам, че електромобилите са стигнали пика си на развитие, ето повече от същото както са и повечето такива марки с малки изключения!
  • #8
    VAYK ( преди 1 година )
    Технологично чудо, слагаш по-голяма батерия и пробега се вдига:))))
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Има тест с 115 км/ч в който минава 395 км
  • #6
    До Друг път ( преди 1 година )
    Това е така защото ти броиш само движение по магистрала близо до максимално позволената скорост..
  • #5
    Друг път ( преди 1 година )
    Хаха тоя сандък я измине 300км я не
  • #4
    Друг път ( преди 1 година )
    Хаха тоя *** я измине 300км я не
fallback
Последни