Мнозина биха казали, че Omega В е последният голям и луксозен Opel и обективно погледнато ще са прави - само че този модел е позициониран в класа, доминиран от модели като BMW Серия 5, Mercedes E-класа и Audi A6, докато Senator е конкурент по-скоро на "седмицата" и S-класата, тоест е позициониран с една категория по-високо.
Последното издание на Senator носи индекс на генерацията B и се произвежда между 1987 и 1993 година, като продажбите му са в доста скромен тираж. Моделът представлява удължена версия на Omega A и това личи изключително ясно по дизайна на каросерията, особено в профил.
Вътре оборудването е изключително модерно и луксозно за времето си и включва неща като подгряване на предните и задни седалки, автоматична климатична инсталация, LCD контролни прибори като опция и дори хладилно отделение в подлакътника. Има също така бордови компютър, круиз контрол и какво ли още не.
Кормилното управление използва сервоусилвател ZF Servotronic, какъвто по онова време ползва и BMW Серия 7. Двигателите са редови шестцилиндрови, като версиите с по два клапана са с работен обем 2,5, 2,6 и 3,0 литра, а тези с по четири клапана на цилиндър имат кубатура 3,0 и 4,0 литра.
Най-мощното изпълнение е разработено заедно с тунинг специалистите от Irmscher и от 4,0 литра работен обем генерира 272 конски сили и 387 Нм. При този спортен вариант ускорението от нула до сто отнема едва 6,5 секунди, а максималната скорост е 255 километра в час.
Задвижването е на задните колела. Трансмисията по избор на клиента е 5-степенна механична или 4-степенен автоматик, като автоматикът е Aisin-Warner и има три режима на работа - Sport, Economy и Winter.Спирачките са дискови на всички колела,
Моделът слиза от конвейера през есента на 1993 година след произведени само 69 943 бройки. Наследник така и не се появява.