fallback

Десетте марки с най-безопасни модели

Класацията е за защита на хората в колата и за електронните системи, помагащи на шофьора

В съвременния свят безопасността на автомобилите е не по-малко важна от тяхната надеждност. През последните години в индустрията навлязоха огромен брой технологии, които помагат на производителите да правят все по-сигурни превозни средства. И тук не става дума само за конструкцията на каросерията, но и за системите за подпомагане на водача, които също играят основна роля.

Предупрежденията за напускане на лентата или за челен сблъсък, откриването на мъртвата точка и системите за контрол на стабилността са само малка част от технологията, която се възприема от повече автомобили. Тези функции вече се предлагат и в автомобили, които са в по-нисък ценови диапазон, което беше немислимо само преди 10 години. Тогава всичко това беше на разположение на най-скъпите модели на пазара.

За да бъдат определено колко безопасен е един модел, се провеждат краш-тестове, като това се прави от независимите организации. Те оценяват не само здравината на даден автомобили, но и работата на неговите система да подпомагане. Следващият списък с 10-те марки с най-безопасни модели е направен от iSeeCars на базата на данните от изпитанията, проведени от двете водещи организации в САЩ - NHTSA (Национална администрация за безопасност на движението по пътищата) и Американския застрахователен институт за безопасност на движението по пътищата (IIHS).

10-те марки с най-безопасни модели на пазара (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Много ме кефят новите мерцедеси. C 200 модел 2021-а го изпукахме в един CR-V от 2000-та с рол баровете отвякъде... С 45 км в час. C-дката мязае, все е дно се е забиал в стена със с 120 км/ч. CR-V имаш изривен рол бар, дето го смениха след 2 седмици, а огънт багажник, дето ги израхивме с един чук и още си седи така, а мигача, детос е пръсна, го сменихме на място и бяхме готови, да си ходим. "Безпоанстност" ок, ама ... тея коли са напрвини, да се гънат като хармоники.
  • #10
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 1 година )
    И при водещия люкс/премиум-бранд, а именно - GENESiS няма никакви - абсолютно никакви симулации и изкуствени пърформънси и експерименти, а всичко е продукт на проверени на живо и изпробвани в реални ситуации и на практика в жестоки условия на експлоатация доказани тестови резултати. И това го посочват всички ЕВРО+Щатски НЕзависими агенции и експерти, к. НЕнапразно им връчват водещата палма и съответно ги обявяват на 1-во место за доказаните качества на техните машини...Всичко е плод на жив труд!
  • #9
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 1 година )
    До 7-ми... Не знаеш, но да те инфо: GENESiS е привлякла в пр-вото и подготвянето на машините си ВОДЕЩИ експерти, дизайнери и изтъкнати технически спецове от редица утвърдени EU-автомарки като: BMW, AUDI, Lambo и др.,които със своя опит, умения, експертиза, визионерско виждане и прогресивно мислене са създали /само за 15-ина год/ най-впечатляващите красиви+авангардни в техн.и качествено отн-ие МОДЕЛИ, к. се доказват със: здравина кач-во возия визия комфорт техническо съвършенство и водещ ДИЗАЙН!
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    няма как без прехваленото волво за вярващите в дядо коледа пиещите биричка в кварталната градинка
  • #7
    Пропов ( преди 1 година )
    Генезис, Хюндай и компания не са ми по вкуса. Марки дето последните няколко години станах гоолема работа. Аз лично за да се доверя на дадена марка, тя трябва да е доказала се с времето, не с рекламите, маркетинга и компютърни симулации на реални ситуации. В такова комплексно сложно нещо като автомобилът, опитът не може да се замести с нищо друго.
  • #6
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 1 година )
    И да добавим последиците от метналия се от завоя със 132 км/h в някаква долчинка покрай пътя в CAL. и паднал повече от 100-на м надолу в дерето Тайгър УУДС през февр. 2021-та, зад волана на дадения му с рекламна цел СУВ на GENESiS G-70 /мисля/ като при инцидента /когато е натискал газта, вместо спирачката!/ се е отървал само с 1 леко счупен глезен на крака си. . . и след възстановяването си след близо половин год. отново се върна към профи-спорта. Това говори за качеството на GENESiS - машини!
  • #5
    FUNФЭН_REAL-BM1GBn0w ( преди 1 година )
    И... съвсем наскоро, преди месец и нещо, самият GENESiS с гордост анонсира инфото, че самият ЕВРО-NCAP и американското им представителство са дали маХ.възможната върхова оценка за здравината и сигурността на пасажерите при проведените краш-тестове с техните водещи модели, а именно: 5+ ! СЕНЗЕЙШЪНЪЛ! тъй като както еМБечките, така и Бе-Не-Ве-тата шъ им се наложи да са поозорят много и то яК.о., докато ги настигнат в тази така важни за потребителите качествени характеристики...
  • #4
    Im-ДртiйDiN0MAN! ( преди 1 година )
    БРАВ0 на ПЕШ0,поне сега НЕ е загърпбил РИЪЛ-ИСТИНАта за водещия съвременен люкс/премиум-карс бранд GeneSiS,при който благодарение на усилията на дизайнерите им имате+получавате НАЙ-доброто съотношение: кач-во/цена, пари/здравина, люкс/сигурност, возия/комфорт - ДОКАЗАНО от водещите показатели на марката в различните классации. Създадените от Genesis люкс-карс се гордеят с предлагането на водещо ниво на маХ.грижа за клиентите и това върви ръка за ръка с най-високите оценки за безопасност!!!!
  • #3
    бг смешки 2 ( преди 1 година )
    Мазда също мн дръпнаха !
  • #2
    бг смешки ( преди 1 година )
    Фолскваген дръпнаха много последните години !хубави коли са !
fallback
Последни