fallback

VW T7 California получи 2 плъзгащи се врати и хибридно задвижване

Новият бус засега е само концепция, серийната версия ще излезе догодина

След като вдигна доста шум през последните месеци, Volkswagen най-после представи новия T7 Calufornia, като това стана на изложението за каравани в Дюселдорф. Засега бусът е само концепция, която се различава значително от настоящия модел, а догодина ще излезе и серийният вариант.

Германският производител не разкрива пълните характеристики на модела, но дава да се разбере, че това ще бъде кемперът, който през 2024 г. ще стъпи на пазара в Европа.Голямата новина е добавянето на втора плъзгаща се врата от лявата страна на микробуса. Предишните версии включваха кухня по дължината на фиксираната страна, като тя е на същото място и в T7 California Concept.

Инженерите на Volkswagen обаче са я преместили назад, за да има повече място зад предните седалки. За допълнителен ефект, индукционната печка, мивката, хладилникът и чекмеджетата вече са достъпни както отвън, така и отвътре. Включена е и газова готварска печка , както и 230-волтов щепсел отвън.

С добавянето на втората плъзгаща се врата VW представя новата California като концептуален автомобил с три зони. Първа зона съществува от дясната страна, където пътниците могат да влизат и излизат ежедневно, както се прави с всеки микробус. През уикендите тази зона се превръща в отворена палатка с тента с един стълб, простираща се навън и хвърляща сянка върху вратата.

Трета зона е другата страна на микробуса, където е поставена новата плъзгаща, като там се намира мястото за готвене и хранене.А втората е пространството между предните седалки, които се въртят на 180 градуса и задната пейка, която се превръща в легло. Седалките също могат лесно да се свалят за допълнително пространство и, разбира се, има алуминиев покрив.

Той разполага с LED светлини и USB гнезда за захранване и се управлява от мултифункционален таблет в задната част на микробуса. От него се командват всички функции на микробуса, като той е монтиран на въртящо се рамо за по-лесен достъп и управление. Собственикът може да се откаже от него и да управлява всичко това от приложение за смартфон.

Volkswagen не разкрива подробности за задвижващата система на California Concept, като посочва единствено, че това е първият модел в историята на семейството с plug-in хибридно задвижване. Стандартният Multivan T7 eHybrid комбинира 1,4-литров двигател с един електрически мотор, за да генерира комбинирани 215 к.с., като пробегът са на ток е 50 км.

От компанията допълват, че „всички задвижващи системи на Multivan“ ще бъдат налични, когато California влезе в производство през 2024 г. Това означава, че купувачите могат да изберат чисто бензинови или дизелови двигатели в допълнение към eHybrid.

Засега няма яснота кога официално ще бъде представен серийния вариант, както и кога ще започне неговото производство. Също така, по-късно ще станат ясни и цените на модела.

Още снимки на концептуалния бус - вижте в галерията:

fallback
  • #5
    До 4 ( преди 1 година )
    Баце, не си много наясно. Виж както правят хората в другите държави. Остави я България. Тия подредените места дето казваш тея са с баните и паркингите, с ток и канализация са пълен шит! Това са места за тежки кемпери. Смисълът на мини кемпера е да бъде мобилен и да може да ходи на места където не може да се ходи с голям кемпер. Малкият кемпер трябва да е як и проходим като джип. Да може без проблем да минава по горски пътища. Да може да ходи в планината, по язовири и реки и в пустинни райони.
  • #4
    Гацо Порът ( преди 1 година )
    до 3 , vw-тата добре са се научили , не ги мисли ... тва ако знаеш кви кинти е само базата , ами като започнеш да си докупуваш разни неща свет ще ти се завие ... моделът не е предвиден за ганьовската безпътица , ами за едни други подредени държави с къмпинги дето има бани и тоалетни на фаянс , магазинчета , ток , паркоместа ...
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Напишете в google: Mitsubishi Delica 4x4 off road и ще видите какво значи истински мини кемпер и как се прави. Тия вече са класика в някой държави и цените им растат щото хората се усетиха че са много добри въпреки че са на по 30 и повече години. VW имат още много да се учат.
  • #2
    До 1 ( преди 1 година )
    Този бус/кемпер има смисъл само ако направят версия с голям дизелов двигател поне 2.0-2.5, и задвижване 4х4 с блокажи и бавни скорости. Също и повдигнато подсилено окачване и офроуд гуми като на джип поне едно 31 инча. Тогава вече наистина става автомобил за приключения. Както има такава версия на Мерцедес Спринтер и хората си я оборудват за кемпер. Иначе е просто една играчка за асфалт с която не можеш стигнеш до никъде. Пък да му сложат 1.4 бензин е просто смешно.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    1.4 ли, ми добрее
fallback
Последни