fallback

Петна по предното стъкло подсказват за сериозна повреда

Проблемът е, че очертаващият се ремонт е скъп и сложен

Видимостта от шофьорската седалка е най-важният аспект на безопасността на пътя, но поддържането на чистотата на предното стъкло, което е най-важното в автомобила, не е никак лесна задача. И ако чистачките се справят успешно с външните фактори, положението с вътрешната страна е по-сложно. Особено, когато се появят нови източници на замърсяване.

Предното стъкло се нуждае както от грижи, така и от внимателна обработка. То се замърсява, страда от камъни и отломки от пътя, трие се и се запотява. Освен това периодично се покрива с много странен слой, който може да бъде пренебрегнат, ако не беше от вътрешната страна.

Първоначално изглежда, че „триплексът“ просто се е замъглил. Изтъркване с парцал и пускане на климатика сякаш решават проблема, но при по-внимателно оглеждане на същия този парцал се оказва, че не става въпрос за пара, а за съмнително и много неприятно на допир вещество. Именно то е симптом за предстоящ, при това скоро, ремонт, който ще бъде и доста скъп.

Факт е, че точно такава плака се образува, когато салонният радиатор на печката започне да тече. А плаката не е нищо повече от изпаряващ се антифриз. Първо, това е изключително нездравословно. Вдишването на антифриз е като вдишване на отрова. Така че без особено спешна нужда е по-добре да не използвате колата. И със сигурност не трябва да возите деца на предната седалка, тъй като това е два пъти по-опасно за тях.

Второ, образуването на плака върху предното стъкло, което показва минимален теч в момента, е сигнал, при това сериозен, че предстои да възникне друга беда -печката ще се спука и горещата охлаждаща течност ще се излее под налягане върху краката на водача. Затова и проблемът трябва да бъде решен незабавно.

Това обаче не е никак лесно - за да премахнете радиатора на печката, трябва да разглобите таблото. Напълно. В някои случаи има нужда дори от премахване на кормилната колона. Това е много сложен и следователно скъп ремонт, без който, за съжаление, не може да се мине. Той отнема доста време и крие неприятни изненади, защото обикновено се налага на кола на повече от 10-15 години, при която вероятно има и други износени детайли. Те биват открити при свалянето на таблото и се налага също да бъдат заменени.

fallback
  • #2
    Хейтър ( преди 1 година )
    Хахахаххаахх
  • #1
    113 ( преди 1 година )
    ГОСПОДИ, що не си прибереш вересиите
fallback
Последни