fallback

Volkswagen не успя да опази Tiguan в тайна до премиерата

В интернет изтекоха снимки на новото поколение на модела

Премиерата на новото поколение на Volkswagen Tiguan трябва да се състои съвсем скоро, като германският производител разкри някои подробности за модела, който ще получи редица нови функции и технологии. Сега вече имаме и пълна представя за това как ще изглежда популярния SUV, след като снимки на автомобила бяха публикувани във Facebook групата MQB-Coding & Retrofit.

На официалните изображения се виждат показват предницата, задницата и интериора на третото поколение на Tiguan, което ще се продава в Европа и Австралия през 2024 г., но няма да стигне до САЩ. Купувачите от Северна Америка ще заменят техния Tiguan Allspace с версия на триредовия VW Tayron, който в момента се продава в Китай и който също се насочва към Европа, за да се предлага заедно с Tiguan.

Изтеклите екстериорни снимки ни дават ясна представа за „носа“ на Tiguan, широката долна решетка и тясната горна решетка, състояща се от прост панел, който почти сигурно е осветен и свързва затъмнените модули на фаровете. Вместо правите линии, минаващи от носа до опашката на стария SUV, новият има по-меки форми, подчертани от чифт гънки на веждите над предните и задните колела и леко издигаща се линия на талията.

Определящата характеристика на задната част е дебел пластмасов панел, който свързва задните светлини. Трето изображение показва интериора, но то представлява по-малък интерес, защото Volkswagen вече публикува официални снимки на салона. В него основна роля играе 15-инчов сензорен дисплей, а лостът за скоростите е заменен с кръгъл превключвател.

От VW посочват, че новото устройство може да се използва за регулиране на силата на звука на радиото, за настройка на системата за задвижване на всички колела и задвижването, както и за регулиране на околното осветление. Подобен контролер има в показаната наскоро концепцияID.2all на VW, но за разлика от нея, новият Tiguan няма да се предлага с електрическо задвижване.

Както е известно, SUV-моделът е изграден платформата MQB Evo, която вече се използва от автомобили като Golf (Mk8) и ще получи гама от бензинови, дизелови и хибридни двигатели

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Автомедия оправете си сайта най-после, за днешна новина трябва да се "клика" 4 пъти след влизането в сайта за да се стигне до нея
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Проблема на ел колите се казва пробег и зареждане.Защото аз не искам да спирам на 150-200 км да пия кафета и да пуша,защото и двете не ги ползвам,а пътувам без спирка цялото разстояние.Когато направят ел колите да се зареждат за времето на зареждане на бензиновите и след това пробег от 700-900 км тогава ще се замисля.За сега алтернатива на двг виждам в хибридите.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако вземаха поука от нашите коментари направо трябва да го минат през валяка и в топилката за претопяване или в екарисажа за коли.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    До 10 напоследак се заглеждам все по красиви коли и то в повечето случаи се оказват китайски,а този като го гледам е от китайските ама от началото на 90-те дялан с немска теслъ и швабски чук.Не че Тигана е бил някога красив но тоя е отврат.
  • #10
    Край ( преди 1 година )
    То пък страшен тиган няма що. Излишно го пазят. До 8. то ако приличаше на китайски щеше да е добре - я виж дизайна на NIO.
  • #9
    до №3 ( преди 1 година )
    Че ДВГ са остаряла технология две мнения няма, но и електричките към момента не са цвете за мирисане.Пробег 350-500 км като нов и с времето батериите деградират, а пробега намалява... не е добра технология и опция. Като прибавиш и изключително скъпите ремонти...След 10-15 години може и да стават, но към момента хората явно все още ще залагат на добре изпитана технология.
  • #8
    bg ( преди 1 година )
    Много разочароващо.караме от години VW, включително един Tiguan 2018, но това на снимките бие направо на китайско
  • #7
    Ха ха ( преди 1 година )
    Какво да му пазят на тоя куфар!? Скука и бездарност до безобразие! Дори китайските коли вече са по-добре и естетично и технологично!
  • #6
    @2 ( преди 1 година )
    В България, все още хората се радват на 20 годишни "премиуми". След 5 години ще е като с мобилните телефони и смартфоните. Някои "познавачи" все още чакат Епъл да фалира. Естествено те са в десетки пъти по-малко от преди 5 години. Проблема на българина с елколите е чисто финансов, той не прави резки движения. Естествено сега при наличие на лъскави евтини коли втора ръка, никой не се замисля да инвестира време и пари. Но с течение на времето "заразата" на електричките ще проникне и тук.
  • #5
    Бай Лилян ( преди 1 година )
    Както се казва "Контролирано случайно изпускане"
fallback
Последни