fallback

Kia Sorento получи нови зъби, табло и стари двигатели

Обновеният кросоувър е оборудван и с по-добра защита на шофьора и пътниците

Корейският производител Kia разпространи първите официални изображения на обновеното Sorento през юли, а сега се проведе представяне в Корея, като обяви и цените на автомобила. Това е четвъртото поколение на SUV-модела, който дебютира през 2020 г и се радва на увеличаващо се търсене на основните си пазари.

Фейслифтът е донесъл ново „лице“ на Kia Sorento, като се появяват диодни фарове със „зъби“, като тези на освежения Picanto и на електрическия кросоувър EV9. Бронята и решетката също са заменени, а емблемата на марката беше преместена от решетката на долния ръб на качулката.

Задната броня също е различна, но светлините все още са направени под формата на двойни вертикални блокове, само че сега те са комбинирани в горната част. Добавени са и колела с нов дизайн, разширена е цветовата палитра на каросерията. Топ-версията Gravity остана в гамата, като нейните характеристики са оригиналната шарка на решетката, черните корпуси на външните огледала, релсите на покрива и колелата.

Вътре има извито табло, обединяващо дисплеите на приборния панел и на мултимедията,, всеки с диагонал 12,3 инча, както и различен преден панел. Централните вентилационни отвори са хоризонтални, като Sorento получи и нов климатроник. Мултимедията също е нова – от последно поколение, като Kia я нарекоха ccNC. Осигурена е система за разпознаване на пръстови отпечатъци, а софтуерът се актуализира от разстояние

Кросоувърът вече има десет въздушни възглавници (моделът преди фейслифтата разполага с осем), а списъкът с оборудване е допълнен със системата за контрол на стабилността при страничен вятър. Оборудването на модела включва също електрическа задна врата, цифрово салонно огледало (показва изображението от камерата), прожекционен дисплей и множество електронни помощници.

Както и преди, Kia Sorento се представя на вътрешния пазар с 2,5-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и 2,2-литров турбодизел. Предлага се и HEV хибрид (без възможност за зареждане от мрежата) с агрегат, базирана на 1,6-литров бензинов турбодвигател. Мощността на моторите след актуализацията не се разкрива, но най-вероятно тя си остава същата – 261 к.с. за бензиновия, 194 к.с. за дизела и 230 к.с. за хибрида.

Стандартно обновеният SUV е оборудван с осемстепенна автоматична трансмисия с двоен съединител, докато Sorento HEV има шестстепенна автоматична кутия. Кросоувърът се предлага с предно или задвижване на всички колела. Цените в Южна Корея започват от 26 200 долара за бензиновия вариант, от 27 500 за дизела и от 28 300 за хибрида.

fallback
  • #3
    Google translate ( преди 1 година )
    Поредната статия преведена с Google translate . "Бронята и решетката също са заменени, а емблемата на марката беше преместена от решетката на долния ръб на качулката." Hood означава качулка на английски , но като автомобилен термин означава преден капак . Няма да е зле някой който има елементарни познания по устройство на автомобила да чете тези статии.
  • #2
    Соренто ( преди 1 година )
    *** дебютира през 2002 година!
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Заседнах още на първото изречение.
fallback
Последни