fallback

12-те най-продавани коли втора ръка в България са все германски

Вижте и кои са най-внасяните употребявани електромобили у нас

И дванайсетте най-продавани автомобила втора ръка в България през юни са били на германски марки, показва традиционната справка на Automedia.bg за регистрациите в МВР.         Renault Zoe е най-внасяният употребяван електромобил у нас през юли, но за седемте месеца все още отстъпва на Tesla Model 3                    В Топ 12 са три модела на Volkswagen, включително категоричният лидер Golf, по три модела на Mercedes и Audi, два на BMW и един на Opel. Най-търсеният употребяван автомобил, който не идва от Германия, е Peugeot 307, спряно от производство преди повече от 15 години.     

ТОП 6, електромобили
Tesla Model 3 - 153 Renault Zoe - 151 BMW i3 - 141 Tesla Model Y - 117 Dacia Spring - 90 Nissan Leaf - 73

Общо през юни у нас са регистрирани 19 627 употребявани автомобила, срещу 3869 нови. Съотношението стари/нови е едва пет към едно - най-ниското в новата история на автомобилния пазар в България след промените. Дълги години то бе по-близо до 10 към 1.

Забележимо се е раздвижил и вторичният пазар на електромобили. Лидер на него след първите седем месеца на годината е Tesla Model 3, но само с два автомобила аванс пред Renault Zoe, и с 12 пред BMW i3.               Най-продаваните модели втора ръка през юли (ГАЛЕРИЯ):

        

 

fallback
  • #18
    112 ( преди 1 година )
    Събираме таралясниците на Европа ...
  • #17
    Мразя Банки и Дилъри ( преди 1 година )
    По- добре да си докарам кола и купя в кеш, макар и 10 годишна отколкото да пълня гушите на дилърчета и банки за някоя тойота НОВА,хибрид или подобна кошара"""""""ЕКО""""""" ***.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Това с Дъстъра беше забавно. Продължавай да разсмиваш с такива вицове. Готино е!
  • #15
    Луд ( преди 1 година )
    Купих Дъстъра 2020 г. от Ауто Ташев....за 26000 лв.Май месец тази година при гаранционното му обслужване ми предложиха обратно изкупуване за 26000 лв.За тези пари дали да си взема 10 годишен премиум ....или да си карам Дъстъра?
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Факта че се внасят коли на 15+ е показателят. Колко време очакват да издържи автомобил на незнайно колко км и собственици?
  • #13
    От Сливен ( преди 1 година )
    Тук всяка 5та кола е Мерцедес, разбира се на около 20 годишна възраст. Минали сме албанците в това отношение.... Ама манталитет, кво да се прави.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    По тази логика купуваш кола за 80к лв. Караш я докато пазарната й цена стане 50к и купуваш споменатата Шкода. Тогава обезценката е 0%
  • #11
    7 до 10 ( преди 1 година )
    Това, че новата е поскъпнала, не променя обезценката на старата. А колко ще струва сегашната след 5 години само екстрасенс може да каже. Иначе да цените скочиха при всички не само при Шкода.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    до 7 това не е щото Шкодата ти държи цена. Поскъпването е всеобщо. Има хора, които искат за колите си повече пари, от колкото са стрували като чисто нови. Отделно, производителите вдигнаха цените безумно. Такава Шкода, нова колко е сега? Ако гони 45-50, ясно защо някой я е купил за 24. И пак си е 50 %, нали?
  • #9
    До 5 ( преди 1 година )
    Къде си тръгнал да ми сравняваш смешните шкоди с производител който е поне 10 години пред тях като Киа?
fallback
Последни