fallback

Първи снимки на новото Mitsubishi Pajero Sport

Автомобилът с повишена проходимост ще споделя платформа с пикапа L200

Официалното представяне на новия пикап Mitsubishi L200/Triton  беше само преди дни, което означава, че премиерата на следващото поколение на Pajero Sport, построено на същата база, ще се състои съвсем скоро. И автомобилни дизайнери решиха да си представят как ще изглежда.

Средноразмерният SUV Pajero Sport се появи в гамата на японския автомобилен производител през 1996 г. Първото поколение бе на платформата на модела Pajero и остана на поточната линия до 2010 г. Започвайки с второто поколение, колата вече споделя платформа с пикапа L200 . Най-вероятно новото поколение на Pajero Sport, което ще замени третата генерация на модела, произвеждаща се от 2015 г. и получила рестайлинг през лятото на 2019 г., няма да бъде изключение.

Засега няма „шпионски“ снимки на предстоящаия модел, но можем да предположим, че той ще бъде направен в стила на новия пикап. Възможно е те да имат обща предница и други елементи на каросерията до централната колона. Междуосието в сравнение с пикапа вероятно ще бъде значително намалено. В същото време разстоянието между осите ще остане доста голямо, което ще позволи монтирането  на три реда седалки, както в настоящия модел (за справка, междуосието му е 2800 мм).

Можем само да гадаем за дизайна на задната част, но той вероятно ще бъде много по-строг в сравнение с настоящия Pajero Sport . Дизайнерите са изобразили възможна версия на задницата, вдъхновена от SUV-то от първото поколение.

Все още няма надеждна информация и за характеристиките на бъдещия SUV, можем да предположим, че той ще има много общо с L200/Triton. Представеният миналия месец пикап получи изцяло нова стоманена рама.

Засега има само един двигател, това е 4-цилиндров турбодизел 4N16 с обем 2.3 литра, който предлага три варианта на мощност - 150 к.с. (330 Нм), 184 к.с. (430 Нм) и 204 к.с. (470 Нм). Моторът може да се комбинира с 6-степенна механична трансмисия или с 6-степенна автоматична скоростна кутия.

Задвижването също може да бъде два вида - задно или 4х4. Последното от своя страна съществува в две версии: класическо с Easy Select 4WD редукция и постоянно задвижване на всички колела Super Select 4WD-II с асиметричен междуосев диференциал (по подразбиране 40% от мощността се доставя на предната ос, 60 към задната).

fallback
  • #5
    Име ( преди 1 година )
    Да вземат да пуснат едно чистокръвно Паджеро - на рама, с високо окачване и цял мост, поне отзад. Щом Форд възродиха Бронко, значи има търсене на истински всъдеходи, та нови Паджеро, Патрол, Трупър, Витара, Фероза и т.н., биха били успешни. Не е като японците да не знаят как се правят такива автомобили.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Винаги съм се чудел на дръвцето, носещо името спорт, какво му е спортното. Според мен да го кръстят Слим, или нещо друго. А, ако няма друго Паджеро, за жалост, що не си се казва само Паджеро. Тоя спорт... да го оставят на Лансера или Галанта.
  • #3
    Да! ( преди 1 година )
    Старите джипове се правеха от инженери, новите от ...меринджеи.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Всички производители явно са забравили как се правят джипове. Новите инженери нищо не са научили от старите и сега си правят съчинения по картинка. Нищо не е такова каквото беше. Която и нова джипка да вземеш достатъчно е да погледнеш отдолу за да разбереш че тия хора не знаят какво правят. Стърчат разни болтове точно където не трябва, висят разни неща които със сигурно ще бъдат ударени, излишно усложняване конструкцията на окачването а в същото време всичко тънко и слабо направено.
  • #1
    А беше то ... ( преди 1 година )
    Пажеро, Пажеро спорт и т.н. - когато митсубиши нямаше нищо общо с рено!
fallback
Последни