Официалното представяне на новия пикап Mitsubishi L200/Triton беше само преди дни, което означава, че премиерата на следващото поколение на Pajero Sport, построено на същата база, ще се състои съвсем скоро. И автомобилни дизайнери решиха да си представят как ще изглежда.
Средноразмерният SUV Pajero Sport се появи в гамата на японския автомобилен производител през 1996 г. Първото поколение бе на платформата на модела Pajero и остана на поточната линия до 2010 г. Започвайки с второто поколение, колата вече споделя платформа с пикапа L200 . Най-вероятно новото поколение на Pajero Sport, което ще замени третата генерация на модела, произвеждаща се от 2015 г. и получила рестайлинг през лятото на 2019 г., няма да бъде изключение.
Засега няма „шпионски“ снимки на предстоящаия модел, но можем да предположим, че той ще бъде направен в стила на новия пикап. Възможно е те да имат обща предница и други елементи на каросерията до централната колона. Междуосието в сравнение с пикапа вероятно ще бъде значително намалено. В същото време разстоянието между осите ще остане доста голямо, което ще позволи монтирането на три реда седалки, както в настоящия модел (за справка, междуосието му е 2800 мм).
Можем само да гадаем за дизайна на задната част, но той вероятно ще бъде много по-строг в сравнение с настоящия Pajero Sport . Дизайнерите са изобразили възможна версия на задницата, вдъхновена от SUV-то от първото поколение.
Все още няма надеждна информация и за характеристиките на бъдещия SUV, можем да предположим, че той ще има много общо с L200/Triton. Представеният миналия месец пикап получи изцяло нова стоманена рама.
Засега има само един двигател, това е 4-цилиндров турбодизел 4N16 с обем 2.3 литра, който предлага три варианта на мощност - 150 к.с. (330 Нм), 184 к.с. (430 Нм) и 204 к.с. (470 Нм). Моторът може да се комбинира с 6-степенна механична трансмисия или с 6-степенна автоматична скоростна кутия.
Задвижването също може да бъде два вида - задно или 4х4. Последното от своя страна съществува в две версии: класическо с Easy Select 4WD редукция и постоянно задвижване на всички колела Super Select 4WD-II с асиметричен междуосев диференциал (по подразбиране 40% от мощността се доставя на предната ос, 60 към задната).