fallback

Най-емблематичните коли в съвременната история (I част)

Тези модели от последния половин век оказаха най-голямо влияние върху индустрията

Класирането на най-добрите коли на всички времена е трудна и субективна задача. Така е и с тълкуването на самата дума „най-добър". Дали най-добрата кола е най-добрата пистова кола? Това ли е най-ангажиращата кола за водача? Най-добрата кола може да бъде и колата, която най-добре разчита пазара и предсказва накъде отиват нещата.

Следващият списък е на колегите ни от изданието Gearpatrol, като включва най-емблематичните и най-влиятелни автомобили, създадени през последните 50 години. Именно те разшириха представите за това какво може да означава една кола и оформиха съвременния автомобилен пазар. В списъка има както спортни коли и атрактивни купета, така SUV и пикапи, които също се радват на голям интерес от страна на потребителите.

Най-емблематичните коли в съвременната история (I част):

 

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Аз бих добавил и Лада Нива.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Класика е, но бяха рядкост особено пък кабрио. Бума у нас беше с Гоуф 2. Опел Кадет Е мисля, че беше най-разпространената западна кола в началото на 90-те. Много добра кола за времето си с една единствена слабост - ръждата. Моят беше 1,6 75 к.с. моно-инжекция. Много икономична кола. За 180 лв. и сложих АГУ и ми гореше 8-9/100 газ. Тогава газа беше някакви стотинки и излизаше направо без пари да се движиш на газ. Около 3-4 лв/100 км излизаше разхода сметнат в пари. Това и електричките не го могат
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Белия голф единичка, кабрио в бяло - това е класика.
  • #4
    до #2 ( преди 1 година )
    Да се гордееш с нещо, което имаш ми говори за ментални проблеми. Може да си радостен или щаслив, но горд?! Горд може да си, ако ти си го направил, проектирал или имаш принос в създаването му, но не и когато си го купил.
  • #3
    до #1 ( преди 1 година )
    Трабантите не бяха толкова разпространени в интерес на истината. Най-много бяха Москвичите, защото и ги произвеждахме и за тях не се чакаше. Отиваш в Мототехика, записваш се и след 1 до 6 месеца ти се обаждаха да отидеш да си вземеш колата. Голфовете бяха лукс, както и Ауди 80, 100. Най-много Опел Кадет, Астра и Корса имаше. Фордовете също се караха много. Форд Ескорт, Фиеста, Сиера. Много Рено 19, Рено 5, Пежо 205, 309 ги караха. Почти всичките изброени съм ги имал.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    горд съм че колата която карам всеки ден е част от списъка - р107
  • #1
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    За България тази класация трябва да започне с ВАЗ2101 и Трабант601. Да премине през Голф2 и Опел Кадет. После Ауди80 и МерцедесЕсклас.......
fallback
Последни