IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-популярният „kei-car” смени поколенията

Honda N-Box предлага най-голямото вътрешно пространство в класа си, както и задвижване на четирите колела

Първото поколение на Honda N-Box беше пуснато на пазара през 2011 г. в Япония. И както подсказва името, малкият модел прилича на кутия с много ъгловатия си дизайн. Сега производителят представя третото поколение на автомобила, чиито продажби ще стартират през есента, като Honda вече приема поръчки за него.


Honda N-Box


Клиентът може да избира между различни нива на оборудване, като най-високото - N-Box Custom, включва шестоъгълна решетка на радиатора вместо дизайна с малки дупки на стандартния модел. Този вариант се предлага стандартно с LED-фарове и ясни задни светлини вместо червени. Опционалният пакет Coordination Style добавя тъмен хром към решетката и рамката на задния регистрационен номер - в допълнение към черните алуминиеви джанти.

Интериорът на N-Box включва 7,0-инчов цифров инструментален панел и 9,0-инчов дисплей за информация и развлечения. Арматурното табло е оборудвано с отделение за съхранение, разположено от страната на пътника. N-Box Custom се предлага с кожен салон. Honda все още не е дала точните размери на новия автомобил, но твърди, че предлага най-голямото вътрешно пространство в своя клас. Задните седалки се сгъват, за да се създаде повече товарно пространство. Предната седалка може да се сгъне почти хоризонтално.


Honda N-Box


Всички версии на N-Box се предлагат с предно или задвижване на всички колела. В съобщението за пускане на пазара се споменават двигатели с естествено пълнене и турбокомпресор, но не се дава подробности за производителността. Въпреки това японският клас автомобили „kei-car” ограничава тези превозни средства до 64 к.с. и работен обем на двигателя от 660 cm³. Освен това колите могат да бъдат с дължина максимум 3,40 метра, ширина 1,48 метра и височина 2,0 метра.

Автомобилите от този клас са важна част от японската автомобилна индустрия. През 2022 г. те имаха пазарен дял от 34,1 процента, кат от тях са продадени 1,17 милиона бройки. А N-Box беше най-популярният модел в този сегмент миналата година с 202 200 нови регистрации.


Още снимки на най-популярния kei-car -  вижте в галерията:


0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Renault twizy се продава от години. Какво те спира? Купи си? Има и citroen Ами. И други подобни въшки. Всички много обясняват колко са хубави за града, но никой не ги купува. И защо да ги купи като за същите пари може да си купи нормален автомобил.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 5 Не е задължително нещо да се забрани директно. С различни средства може забраната да бъде също факт. Всъщност не точно забрана, а тези коли да станат неизгодни за закупуване в Европа. Брюкселската бюрокрация ги умее тези техники. Иначе уж са за екологията, но виждаме пак двойни стандарти с правилата и нормите. До 7 Да разбира се, че бих си взел. Точно такава количка ми трябва за из града.
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 5. Ти би ли си купил?
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    Че те в Европа забранени ли са? Единствено бих подчертал, че ширина 1.48 е много малко за да седнат двама средноголеми мъже един до друг поне малко удобно а едно Сандеро е 1.85 широко..
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това са перфектни градски автомобили, които са много практични за Европа и големите градове с гъсто население на континента. Нямам представа защо евро бюрократите не вземат решение или и в Европа да се правят такива или да се внасят от Япония. Може и двете, за да се получи конкОренция и да се продава най-доброто. Малки, практични, функционални и икономични автомобили са това. Обема им е вертикален и имат пространство колкото по-големи коли, но заемат по-малко площ.
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не ги знам твоите истини, като видя кой е писал, и изобщо не чета коментарите.
  • #3
    8 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Понякога истината боли наистина! Но не аз не съм ти виновен!
  • #2
    5 rate up comment 10 rate down comment
    оффф ( преди 1 година )
    Като ти видя вече тъпия ник и ми се повръща, на всяка манджа мерудия.
  • #1
    5 rate up comment 8 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    И тези кресла с колела се водят милиони продажби на японските автомобилни производители. Затова продават толкова много милиони. В 11 милиона продажби на toyota също има от тези кресла предимно с марка daihatsu.