fallback

Lamborghini се готви за първи път да премине границата от 10 000 продажби

Италианският произодител продължава да увеличава резултатите си на пазара

Италианският производител Lamborghini е продал общо 5341 автомобила за първите 6 есеца на годината. Това е с 4,9% повече в сравнение със същия период на миналата година. И тъй като доставките на суперхибрида Revuelto все още не са започнали, скокът в продажбите може да се отдаде само на нарастващото търсене на Huracán и Urus. А резултатите карат компанията да прогнозира, че за първи път в историята си ще пречмине границата от 10 000 продажби за година.

Европа, Близкия изток и Африка са най-големите пазари за Lamborghini през първата половина на 2023 г. с 2285 продадени автомобила. Следват Америка - 1857 единици, и Азиатско-тихоокеанският регион - 1199. По държави САЩ са най-големият отделен пазар на марката (1625 единици), следвани от Великобритания (514), Германия (511), Китай, Хонконг и Макао (450), Япония (280) и Италия (270).

Повишеният интерес доведе до гова, че Urus и Huracán вече не могат да бъдат поръчани, тъй като производствената серия е разпродадена. И двата модела ще бъдат премахнати през втората половина на 2024 г., но Urus все пак ще се завърне като plug-in хибрид, докато наследникът на Huracán все още е в процес на разработка, като вероятно ще получи V8 турбо-двигател. Revuelto също се търси много, като най-новите поръчки за него ще бъдат изпълнени едва в края на 2025 г.

Появата на четвърти модел в гамата на Lamborghini е планирано за 2028 г. Това ще бъде първият електромобил на марката и ще получи формата на 2+2 grand tourer, който има по-голям просвет от суперавтомобилите, но не е толкова висок, колкото на Urus. Очаква се моделът да споделя платформа с други модели от висок клас на Volkswagen Group.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    порше е костенурка на фолксваген
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Делениетомежду бедни и богати спада и затова :)
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    То затова цените им на вторичния пазар се сриват. Щото са претакани вагени.
  • #4
    До 3 ( преди 1 година )
    Абе направо е Шкода Камик ако питаш мен само емблемата е друга нали така :D
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Благодарение само на урсуса който е фолксваген тигуан
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Поправям се 8% са но пак е малко
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Интересно това, че Китай е само 4% от продажбите на някакъв системен спад на Ламбо там ли се дължи или традиционно Китай не харесва Ламбо :D
fallback
Последни