IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Историята на удивителния Mercedes 450SEL 6.9

Един екземпляр, участник в скандалното рали "Кенънбол", се продава на търг - и засега е по-евтин от Opel Corsa

Добре запазените екземпляри на Mеrcedes-Benz от златната ера на компанията стават все по-трудни за намиране - и все по-скъпи. А този 450SEL 6.9 от 1978 година се отличава с още два интересни факта.
   
    
Mercedes 450SEL 6.9
    
       
Първо, навремето е бил най-бързият седан в целия свят. И второ, тази конкретна кола е участвала в най-прочутото нелегално състезание на планетата - ралито Cannonball, и дори е завършила на второ място. А сега се продава в американския онлайн аукцион Bring a trailer и ден преди края на търга цената все още е по-ниска от тази на ново Peugeot 208 с трицилиндров мотор.
   
   
Основните факти за 450SEL 6.9 (ГАЛЕРИЯ):


   
   

0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до 1 ( преди 9 месеца )
    зеленчук, 7.4 е било нещо невероятно за два тона лимузина в края на 70-те години. *** такива като тебе се смеят, и пръст да им покажеш...
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    до 6-тия анонимен ра ( преди 9 месеца )
    Тоя "шлеп" всъщност е по-маневрен от 99% от сегашните пластмасови nедерастии. ;)
  • #6
    2 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Тоя шлеп има маневреност на каруца
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    танас ( преди 9 месеца )
    Абе че сте кухи лекиики не означава че колегата които се опитва да ви обясни за сух картер не е прав .образоваите се първо преди да пишете простотии
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    току що си смених маслото на моят. ...може и 12 литра да сложих - не го меря точно, но взе да мърка по меко след смяната
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 2 ( преди 9 месеца )
    Като каза "сух картер" се замислих защо масовите автомобили още се произвеждат със "мокър" картер? Това е една от многото инженерни недомислици които продължават да се произвеждат по инерция просто защото всички така са свикнали. Сухият картер е по добрата система от където и да го погледнеш. По лесно за инспекция, обслужване и смяна на маслото, може да държи по голямо количество масло, по нисък център на тежестта, двигателя става по компактен и се монтира ниско....
  • #2
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Видял и карал на жив ( преди 9 месеца )
    През далечната 1999 година докараха в сервиза в който работех такъв.Беше купен от търг в Бг.Бил е на Милко Балев.Колата е с тристепенна автоматична кутия,модел 722.116.В статията не споменават също,че и двигателя е със сух картер.Маслото седи в отделен резервоар зад дясната предна гума.На първа вдигаше сто по нейния си километраж...Колко е бил верен никой не знае...Но още я помня тази кола беше 1978 производство.
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Майтапчия ( преди 9 месеца )
    Ха ха ха едва за 7.4 вика