fallback

Tesla краде най-много клиенти от Toyota

Японската марка губи позиции в класацията за лоялност в САЩ

Toyota вече не е сред лидерите, когато става въпрос за лоялност към марката в САЩ. Тя изпадна чак на седмо място в проучването на S&P Global Mobility, което анализира първите четири месеца на годината, съобщава Automotive News.

„Обикновено Toyota е наравно с Ford и Chevrolet, но в тази последна част от класацията японският автомобилен производител пада надолу, като това се дължи на отлива на клиентите, които се отказаха от марката и избраха Tesla“, коментира анализаторът Том Либи.

Според информацията, процентът на клиентите, които са преминали от Toyota към Tesla, е нараснал с 2,1 пункта до 5% на годишна база.

Сред масовите производители в САЩ Ford регистрира 59,5% лоялност към марката тази година (от януари до април), следван от Chevrolet с 57,1% и Subaru, Nissan, Kia и Hyundai. Toyota регистрира 52,3% лоялност към марката, което е спад от 5,7 пункта спрямо същото време на миналата година.

„Очевидно ще трябва да наблюдаваме резултатите занапред, но само през тези първи четири месеца Toyota е разочарование“, каза още Либи.

В категорията луксозни марки Tesla отново оглавява класацията със записани 68% – 18,8 пункта над BMW на второ място и 1,1 пункта повече от предходната година. Всъщност Tesla е единствената марка в проучването, която се радва на лоялност от над 50%. След BMW в класацията се нареждат Mercedes-Benz, Lexus и Cadillac

Освен това Tesla е единствената марка в САЩ, която задържа повече клиенти, отколкото губи. Това е изненадващо, като се има предвид, че базираният в Остин производител на електромобили не е пуснал ново превозно средство от 2020 г., когато започнаха доставките на Model Y.

fallback
  • #31
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Статията е типична гьобелсова пропаганда. Фактите са че за първите пет месеца на годината глобалните продажби на Тойота са 4.45 милиона, 4.8% нагоре спрямо същия период миналата година. Някак си не се връзват на риториката от статията очевидно списана от слабограмотен тесла-***.
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    А това че пикапа ще е по-евтин от Y беше Вица на деня! Но пък че някой ще си купи пикапа вместо модел У заради цената вече е виц на годината. Ти лично бе ли си купил пикапа дори да е на цената на твоя автомобил, ако така или иначе не ти трябва нито офроуд възможността на пикапа, нито това не те му възможности нито възможността за теглене на тежки ремаркета ? Би ли преглътнал като външния вид, така и огромните му размери заради които не можеш да влезеш в гараж или да паркираш спокойно?
  • #29
    анонимен ( преди 1 година )
    Даваш неправилните примери. След появата на модел У, продажбите на Тесла модел 3 рязко паднаха. Да ти припомня ли, че онзи ютубър Дани си купи модел 3 и само след няколко месеца излезе модел У в Европа и той продаде тройката и си купи У. Ако знаеше че трябва да изчака само три месеца за да си купи У, мислиш ли че въобще щеше да мине през тройката?
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    Пикапа също трябва да е по-евтин от У, а при всичките "шпионски" кадри на тестове на пикапа, паднаха ли продажбите на У? Също ако малката електричка е готова защо не е забелязвана никъде? То предвид колко открито се тества пикапа може и това да е маркетинг де и да е само прах в очите, сравнено с колко дискретно и рядко е мярка новата 3-ка. Но от малката ни следа.
  • #27
    до 25 ( преди 1 година )
    Това което казwaш е пълна глупост. Ако е така защо Мъск през 2020-та обеща да има малка електричка? Защо тогава не паднаха продажбите?
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    Е голяма новина, те Тойота щото нямат най-много клиенти последните години.
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако в момента кажи че продажбите на модел 2 започват след половин година или дори година, продажбите на настоящите модели рязко ще намалеят и клиентите ще чакат по-евтините алтернативи. Тоест не чакайте някой да ви каже кога ще почват производството и продажбите.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    Когато цифрите говорят и боговете мълчат! Тесла няма как да е организирала чисто ново производство на чисто нов модел само за шест месеца до първата продажба. Още когато имам Мъск през 2019 година е казал че производството ще започне след една година, всъщност много добре е знаел, че производството вече е започнало и продажбите също ще започнат скоро, но не е искал с тази информация да откаже тези които вече са си поръчали Тесла модел 3 да се откажат от поръчките и да се прехвърлят на модел У.
  • #23
    До 22 ( преди 1 година )
    Много упорито, типично по гьобелс се опитвате да наложите внушението, че само Тесла получава субсидии както в Щатите така и по цял свят, което им дава предимство а никой друг не получава такива субсидии, а истината е, че всички получаваха субсидии а само Тесла последните три години не получаваше И сега отново започна да получава. Сещайте се ако преди Тесла беше проблем преди да получава по 7500 за всеки автомобил, и имаше 80% пазарен дял, Какво ще се случи Сега с това Ценово предимство?
  • #22
    Leberknoedl ( преди 1 година )
    В щатите пуснаха нови стимули за електромобили произведени там. Така всички Тесли получават по 7500 долара от данъкоплатците. Не търсете пазарна логика там където има протекционизъм.
fallback
Последни