fallback

Volkswagen не вижда смисъл в електрически Beetle

Възраждането на модела отпада като вариант, същото важи и за Scirocco

Слуховете за възраждането на Volkswagen Beetle в ерата на електрическите превозни средства вървят в интернет от години. Базираният във Волфсбург автомобилен производител прекрати производството на легендарния модел и и все още не е представил негов пряк наследник. Явно обаче електрическия Beetle няма да има, като това беше потвърдена от главния изпълнителен директор на Volkswagen – Томас Шафер.

Причината за това решение не е заради липса на финансови средства или на ресурси и врече за направата на такъв автомобил. Beetle просто е излишен от чисто маркетингова точка, като това важи и за други легендарни модели на Volkswagen.

„Някои автомобили са били популярни по своето време, но е напълно безсмислено да ги връщаме. Изобщо не съм се замислял за връщането на Beetle. Същото се отнася и за Scirocco – той имаше своите добри дни, но след това дойде нов модел. Не бива да правим това отново, а трябва да продължим напред“, обясни Шафер

Интересното е, че предшественикът на Шафер начело на VW - Херберт Дийс, подкрепяше идеята за направата на Beetle, базиран на платформата MEB, който да се появи през това десетилетие. Според него, историческите модели на марката не бива да бъдат отпращани с лека ръка, тъй като те имат място в бъдещето на германския производител.

Освен това, преди няколко години VW регистрира търговската марка е-Beetle в Европа. Сега обаче се оказва, че електрическата стратегия на марката се е променила напълно след смяната на ръководителя.

fallback
  • #10
    сепуко харакири ( преди 10 месеца )
    ако продължават с тия елбангии, скоро няма да я има и марката,
  • #9
    анонимен ( преди 10 месеца )
    #8 има има, не го премисляй толкова. Така се наричаше в БГ тази кола от едно време.
  • #8
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Няма Фолксваген Костенурка. Бийтъл се превежда Бръмбар.
  • #7
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 6.Акциите на Тесла защо се сринаха от 400 долара до 240?
  • #6
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 4. А за тойотка нещо да кажеш ?
  • #5
    Класика ( преди 10 месеца )
    Цитат за Фолксваген костенурка:" Единственото понятие за думата автомобил! Синоним и митична форма с легендарен двигател!"Още през 1966 г. Фолксваген Костенурка имаше двигатели от 30 до 400 к.с.!!!!!!..... Ние тук знаем заради комунизма само за 40-50 к.с.и така си остана!... И до ден днешен Порше ползва двигателя,скоростната кутия,шасито и окачването на костенурката!!!! С леки изменения и много електроника,защото колата отдавна е измислена! Фолксваген направи пародия след това и не смее п ...
  • #4
    анонимен ( преди 10 месеца )
    До 3.Тесла кога са били на печалба?
  • #3
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Няма смисъл защото няма печалба, а за VW само това има смисъл!
  • #2
    анонимен ( преди 10 месеца )
    То вече има Ел Костенурка, ама се прави в Китай.
  • #1
    анонимен ( преди 10 месеца )
    щеше да е много по-яко да има ел. костенурка вместо Id.3 или id2/id1 вбъдеще. Но маркетингът казва - не :)
fallback
Последни