fallback

Subaru Solterra не се посрами на „Лосовия тест“

Електрическият SUV показа добра стабилност (ВИДЕО)

Екипът на испанското издание km77 подложи първия електрически автомобил на Subaru – кросоувъра Solterra, на „Лосов тест“. Изпитанието има за цел да провери стабилността на автомобила при внезапно появило се на пътя препятствие, като се взима предвид скоростта, с която то бива заобиколено, за да може превозното средство да се върне в лентата си.

За да бъде признат теста за успешен, автомобилът трябва да се справи със скорост от 77 км/ч, без да удари нито един от конусите. В случая е тествана последната версия на Solterra за испанския пазар, която е оборудвана с две електромотора с обща мощност 218 к.с. Капацитетът на батерията е 71,4 кВт/ч, а пробегът – 465 км по цикъла WLTP.

Тестовият автомобил е „обут“ в гуми 235/60 R18 Yokohama Advan V61, като той успя да премине през изпитанието със скорост от 73 км/ч. Опитът със 77 км/ч не беше успешен, но въпреки това електрическият SUV беше похвален за представянето си.

Според експертите, Solterra предлага отлично управление, което, освен всичко друго, е и предвидимо, което улеснява водача. Висока оценка получи и електронната система за контрол на стабилността, която беше определена като „много фина и прецезна“.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    И да, и не. По-голямата част е Тойотка, но все пак е съвместен проект. Били са си поделили кои части разработват. Окачването е било задължение на Субару.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Ама това е Тойота, ребрандирана на Субару. И ся ко?
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Колата не показва някакви сериозни недостатъци в поведението си. С по-широки и по-маркови гуми може да вдигне 2-3 км/ч отгоре. От японските марки, само Субару може да прави прилични окачвания.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    То немските автомобили се проваляха предимно, когато бяха екипирани с гуми Bridgestone Turanza! С други гуми проблеми нямаше!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Петърчоооо, пак ли ти плават критериите за срам и успех според марката, която харесваш?
  • #2
    Ха ха ( преди 1 година )
    Опитът със 77 км/ч не беше успешен, но въпреки това електрическият SUV беше похвален за представянето си.Как става тази работа.Когато е германски автомобил е провал.Явно за японските са занижени критериите.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Правилното заглавие е се провали, този тест се минава с 77км или повече.
fallback
Последни