fallback

Lamborghini изкара толкова пари, че вече не се нуждае от Audi

Италианците могат да направят наследник на Huracan, без да използват R8, като беше досега

Инвестирането на много пари в нишов продукт предполага поемането на много финансови рискове и това беше причината Lamborghini и Audi да си разделят разходите при разработката на някои модели. Gallardo и Huracan бяха близнаци с първото и второто поколение на R8, но германците дадоха да се разбере, че няма да има трето. Това обаче не притеснява италианският производител, който може да направи наследник на Huracan и без чужда помощ.

Франческо Скардаони, директор за Азиатско-тихоокеанския регион, разкри пред Drive, че заместникът на Huracan ще бъде изцяло разработка на Lamborghini и това се дължи на отличните финансови резултати през последните години. Те основно се дължат на огромната популярност на Urus, като благодарение на неговите през 2022 г. компанията отчете рекордни приходи – оборот от 2,38 милиарда евро и 29,9% оперативен марж. Продажбите на марката нараснаха до 9233 единици, като 5367 от тях бяха Urus.

И тъй като няма планове за връзка с Audi при разработката на новия модел, Скарадони е категоричен, че Lamborghini има пълната свобода да разработи наследник на Huracan. Компанията няма да прави никакви компромиси, като суперколата ще бъде изградена на напълно нова платформа, която обаче няма да се споделя с други производители от Volkswagen Group.

Засега от Lamborghini не разкриват подробности за новия си продукт. Известно е обаче, че суперколата ще загуби атмосферния V10 двигател в полза на по-малък plug-in хибриден агрегат, вероятно базиран на V8 с двойно турбо. Също така се знае, че новият модел ще използва същата 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител, която се намира в Revuelto.

Според последните информации, турбокомпресорите няма да се задействат до 7000 оборота в минута, а електрическият мотор ще бъде поставен между V8 и DCT. Използването на хибридна система е необходимо, тъй като дори Lamborghini трябва да отговаря на все по-строгите разпоредби за емисиите.

fallback
  • #6
    Баварец ( преди 1 година )
    До #2: Дори още по-по-най... Урус е един Шкода Кодиак. Като вземат, да се вземат на сериозно от VAG става и доста смешно! И Бентли е в това число, направо забавление!
  • #5
    Хсххд ( преди 1 година )
    Харесвам Ферари, обаче..всеки знае какъв модел Ламбо е видял, трябва да си истински фен на Ферари, че да знаеш моделът.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Ее Урус е много яка джипка. Приличала на VW, двигателя бил на Ауди!?! И кво, това го прави най-гадното Ламборгини ли?
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Да вземат да се стегнат малко, че на малкото пръстче не могат да стъпят на последните модели от Ферари.
  • #2
    v-1 ( преди 1 година )
    То Урус-а е един Туарег с други ламарини и двигател от ауди :)))
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Значи нямали нужда от Ауди и това било благодарение на Урус, който е доработено Ауди?
fallback
Последни