fallback

DS създаде интериора на бъдещето

Френският бранд обръща специално внимание на осветлението и материалите (ВИДЕО)

Производителят на премиум-автомобили DS показа интериора на бъдещите си модели. Такива салони ще има в автомобилите на бранда до края на това десетилетие, като акцентът ще бъде върху естетическото възприятие.

Една от целите, които са си поставили в DS, е да се преразгледа цялостната архитектура и да се премахне централния тунел. Също така ще се променят довършителните материали, аудио-системата и дори мултимедията. Екраните, според дизайнерите на DS, не трябва да се виждат, когато са изключени, така че те ще бъдат направени прозрачни.

За да демонстрират вижданията си, французите представиха M.i. 21 (Manifesto Interior). Това е манифест за цяла стилистична посока, върху която са работили продуктовите и дизайнерските екипи. За разлика от концептуалния автомобил, който обикновено няма връзка с реалността, манифестът взема предвид редица регулаторни, икономически и технологични ограничения и следователно може бързо да бъде внедрен в производство.

Максималният срок за реализиране на проекта е пет години. Французите обещават такъв интериор в серийните си автомобили до края на това десетилетие. Според информациите следващият DS 4, който трябва да бъде пуснат на пазара през 2027 г., ще бъде първият модел с новия интериор, чиито решения ще подобрят ергономичността и ще направят автомобилите по-естетически привлекателни. Ключовите промени са светлината, звука, материалите и взаимодействието с технологиите.

В DS вярват, че вътрешното осветление играе важна роля в сетивното възприятие, така че фоновото осветление ще стане интелигентно и адаптивно. Архитектурата с плаващ преден панел и маса от стъклени повърхности ще добави свободно пространство, а аудио-системата, състояща се от един горен високоговорител, ще намали теглото.

Светещите кръгове във вратите са само декоративен елемент и един от методите за персонализация, направен в най-добрите традиции на „арт деко“.

От компанията твърдят, че претоварването на купето с дисплеи и внасянето на хаос не са в духа на DS и затова са се отказали от обичайния мултимедиен екран. Изображението се проектира върху извит панел, чиято прозрачност може да се регулира, за да подчертае покритието и да минимизира разсейването. Изключение правят само страничните екрани – те са съвсем традиционни.

Още снимки на интериора на бъдещето - вижте в галерията:

fallback
  • #5
    thesameman ( преди 11 месеца )
    Ай мерси на тези дисплей, не се кара във виртуална среда, а в живият живот. Върнете бутоните и се опитайте да не пречите на шофьора. Понеже намеси F35, първо сравнението е изключително нерелевантно, отделно е пълен с хардуерни бутони. В колата нямаш добавена реалност в каската си, която има сензори за следене на очите и много от нещата се изпълняват на ниво поглед. Пълно е с абсолютно невиждани технологии в автомобилостроенето. Достъчно е да сравним цените.
  • #4
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Е те екраните продават. Иначе е ясно, че файда от тях никаква, всеки си пуска андроид ауто или карплей, тъй че и една стойка за телефон е достатъчна, особено ако направят на телефона да се прожектира картинка от камера за заден ход.За мене големите централни конзоли са голяма простотия. Само заема място, пък ако седне една мома до тебе, не може да се наведе в скута ти.
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Помня когато навремето правеха нормални коли.
  • #2
    До долният ( преди 11 месеца )
    Един пилот на Ф-35 според теб чо лесно ли пилотира или се разсейва от пилот на Ме-109 или Хърикейн?Как мислиш
  • #1
    ютъпо ( преди 11 месеца )
    Много зле, само ще учвеличат катастровите заради разсейване от 100те дисплея, дисплейченца и диспеища ... къде да гледа човек, къде кара или тъпите дисплей и телефони да си чати и цъка... ужас, пазете се нормални хора, че е пълно със зомбита в колите вече...
fallback
Последни