fallback

Собственик на Ford F-150 Lightning обясни защо го е продал след 6 месеца

Проблеми със софтуера и зареждането, като и прекалена амортизация са сред причините (ВИДЕО)

Защо някой ще продава чисто нов изцяло електрически пикап, след като е изминал малко над 11 000 км с него за 6 месеца? Всеки си има собствени причини за раздялата. Един от тях – Джед от YouTube-канала Jetters Garage, посочва 4 причини за взимането на подобно решение.

Първо, трябва да се отбележи, че той е купил своя Ford F-150 Lightning чисто нов за близо 88 000 долара, а подобна цена означава и големи очаквания. Джед е доволен от това как се задвижва електрически пикап, както и от факта, че това е просторна и луксозна машина, но има и някои неща, които определено не му харесват.

Като за начало мъжът се тревожи за обезценяването. Той дава своя камион, който е в безупречно състояние, да бъде оценен от CarMax и оттам му предлагат само 68 000 долара, което го кара да се замисли. След това Джед се обръща към представителство на Ford, чиято оферта е по-висока – 74 000 долара.

Недоволен от двете предложения, собственикът пуска обява за продажба на пикапа и само 2 седмици по-късно се разделя с него срещу 80 000 долара. Той отново е на загуба, но тя е по-малка. А освен обезценяването има още три причини, поради които Джед решава да продаде пикапа си.

Втората от тях са проблемите със зареждането, които затрудняват пътуванията. Във видеото Джед казва, че извън града трудно се намират станции за бързо зареждане, като обикновено те или не работят или на тях има доста хора, чакащи да заредят.

Третата основна причина, поради която той продава своя Ford F-150 Lightning, е софтуерът на превозното средство. Джед определя софтуера на приложението като „много тромав“, тъй като от самото начало на е проектиран за изцяло електрическо превозно средство. Мъжът се оплаква и от тома, че интерфейсът не се връща по подразбиране към картата при шофиране, както и от други неща.

И накрая, Джед посочва, че първоначално от Ford са се свързали с него и са му казали, че ще бъде включен в тестова група, насърчавайки го да предостави обратна връзка за подобряване на потребителския интерфейс. Въпреки препоръките му, нищо от това не се е случило. Това го кара да мисли, че Ford няма да положи усилия да преодолее някои от грешките на информационно-развлекателната система и да подобри продукта.

Мъжът допълва, че си е направил резервация за Chevrolet Silverado EV, но не изключва да купи отново Ford, ако компанията подобри своя пикап, задвижван от батерии. Той разкрива и какви още ограничение са му пречили да използва пълноценно машината.

fallback
  • #9
    До 5 ( преди 11 месеца )
    Може би защото Силверадото има 450 мили пробег а Форда 320 мили тоест по-рядко ще зарежда
  • #8
    До първия ( преди 11 месеца )
    Колко пъти да ти се обяснява, че за да пътуваш бързо на дълги разстояния, нито капацитетът на батерията с който постоянно ни надуваш главите, нито пробегът с едно зареждане не са важни. Какво значение има капацитетът на батерията след като пикапа на Тесла изминава същото разстояние с едно зареждане, но вместо с 230 kWh, го изминава със 150 kWh? Това предимство ли е според тебе, защото за мен е недостатък. Особено когато РАМ зарежда следващите 400км за 40 мин, а пикапа на Тесла само за 10 минути.
  • #7
    До 5 ( преди 11 месеца )
    Точно по тази причина или скоро ще се върне към ford, които миналата седмица подписаха споразумение с Тесла да им ползват зарядните станции и даже новите автомобили да инсталират конектори за зарядните на tesla, които в момента само Тесла ползва или направо да си купи оригиналния пикап, който върви с конектор Тесла - cybertruck, ако въобще може да преглътне външния вид на тази иначе чудесна машина, която ще може да се зарежда с пълните 600 kw, които могат да предоставят суперчарджърите.
  • #6
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Какво има толкова да му подобряват!?! Гледал съм другите клипове на този - все едно гледам 15 годишна разглезена кифла! Пикапа си е супер като качество, пространство, ефективност и т.н. За Сиверадото ще има ли повече място на зарядните?!? Апликациите, дрън, дрън ... неща които се оправят с един ъпдейт. Бил им казал на форд, *** не го оправили веднага. Цената и бързо била паднала ... ми нормално, като ходиш при хора които искат от препродажбата да напраят 20к ... Абсолютен инфантил е този!
  • #5
    Оня ( преди 11 месеца )
    Ииииии като няма зарядни станции що пак си е взел електричка???
  • #4
    За 3 ( преди 11 месеца )
    Човек който пише без да мисли, сър. В статия пише "Мъжът допълва, че си е направил резервация за Chevrolet Silverado EV, но не изключва да купи отново Ford, ако компанията подобри своя пикап, задвижван от батерии." но той си знае своето :D
  • #3
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Електрически вагонетки,сър.Който купи,после не повтаря.
  • #2
    До 1 ( преди 11 месеца )
    Ти наред ли си? Стига с този РАМ аман, а и както пише той е заложил на Силверадо който идва 1 година преди РАМ планиран от края на 2024г. Докато дойде новия РАМ нищо чудно и Форд да си подобри Ф 150
  • #1
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Да не се притеснява идва новият РАМ
fallback
Последни