fallback

Собственик на Ford F-150 Lightning обясни защо го е продал след 6 месеца

Проблеми със софтуера и зареждането, като и прекалена амортизация са сред причините (ВИДЕО)

Защо някой ще продава чисто нов изцяло електрически пикап, след като е изминал малко над 11 000 км с него за 6 месеца? Всеки си има собствени причини за раздялата. Един от тях – Джед от YouTube-канала Jetters Garage, посочва 4 причини за взимането на подобно решение.

Първо, трябва да се отбележи, че той е купил своя Ford F-150 Lightning чисто нов за близо 88 000 долара, а подобна цена означава и големи очаквания. Джед е доволен от това как се задвижва електрически пикап, както и от факта, че това е просторна и луксозна машина, но има и някои неща, които определено не му харесват.

Като за начало мъжът се тревожи за обезценяването. Той дава своя камион, който е в безупречно състояние, да бъде оценен от CarMax и оттам му предлагат само 68 000 долара, което го кара да се замисли. След това Джед се обръща към представителство на Ford, чиято оферта е по-висока – 74 000 долара.

Недоволен от двете предложения, собственикът пуска обява за продажба на пикапа и само 2 седмици по-късно се разделя с него срещу 80 000 долара. Той отново е на загуба, но тя е по-малка. А освен обезценяването има още три причини, поради които Джед решава да продаде пикапа си.

Втората от тях са проблемите със зареждането, които затрудняват пътуванията. Във видеото Джед казва, че извън града трудно се намират станции за бързо зареждане, като обикновено те или не работят или на тях има доста хора, чакащи да заредят.

Третата основна причина, поради която той продава своя Ford F-150 Lightning, е софтуерът на превозното средство. Джед определя софтуера на приложението като „много тромав“, тъй като от самото начало на е проектиран за изцяло електрическо превозно средство. Мъжът се оплаква и от тома, че интерфейсът не се връща по подразбиране към картата при шофиране, както и от други неща.

И накрая, Джед посочва, че първоначално от Ford са се свързали с него и са му казали, че ще бъде включен в тестова група, насърчавайки го да предостави обратна връзка за подобряване на потребителския интерфейс. Въпреки препоръките му, нищо от това не се е случило. Това го кара да мисли, че Ford няма да положи усилия да преодолее някои от грешките на информационно-развлекателната система и да подобри продукта.

Мъжът допълва, че си е направил резервация за Chevrolet Silverado EV, но не изключва да купи отново Ford, ако компанията подобри своя пикап, задвижван от батерии. Той разкрива и какви още ограничение са му пречили да използва пълноценно машината.

fallback
  • #19
    До 17 ( преди 11 месеца )
    И двете са важни зависи каква е разликата разбира се ако е такава каквато пишеш ти ест по-добре е с малкия пробег стига да издържа достатъчно хиляди цикли.. Все пак за сега няма такива които се зареждат за 5 мин и чак такава огромна разлика в скоростта на зареждане
  • #18
    До 12 ( преди 11 месеца )
    В съседната тема този който обясняваше че не може да се прибере с електромобил от Амстердам до Бургас обясни че с две 10 мину почивки минава 2500 км за 28-30 ч., тоест средната скорост е много под тези 140 км/ч, за които ти говориш и аз смятам пробега. С тази скорост под 100 км/ч пробегът ще е доста по-голям и времето за зареждане по-кратко, но нарочно го написах с по-висок разход за да не се заяждате. В реалността ще е по-добре отколкото го описвам. За РАМ е обратното. По-зле ще е в реалността
  • #17
    До 13 ( преди 11 месеца )
    Ако РАМ, спре и той 6 пъти, но по 40 минути за зареждане, ще прекара 4 часа на зарядните станции вместо 1 час. И с какво ще му помогне по-голямата батерия? Разберете че скоростта на зареждане е по-важна от капацитета. Какво те бърка че автомобилът минава само 300 км ако можеш да ги заредиш за 5 минути, ако другия избор е автомобил с 600 км пробег, които се зареждат за час?
  • #16
    До 13 ( преди 11 месеца )
    "От Амстердам до Бургас са 2500 километра,ще спираш най малко 6 пъти(6х400 км), по половин час зареждане" По принцип си прав, че надали докато излезе пикапа на Тесла в Европа, ще се направили зарядни станции за камиони по целия маршрут от Амстердам до Бургас, за да може пикапа да се възползва от мегаватовото зареждане. Но пък новите зарядни на тесла поддържат 600 мегавата зареждане, което означава, че на тях за половин час ще може да зареди 3 пъти по 400км пробег. 1час зареждане за 2500 км
  • #15
    До 13 ( преди 11 месеца )
    Само от софия до бургас има 10 зарядни станции с над 150 киловата, като има и такива с 225 киловата мощност. Осъзнаваш ли че се опитваш да ме убедиш че от амстердам до софия има по-малко зарядни, отколкото от София до Бургас? Нас ли се опитваш да излъжеш или лъжеш себе си и наистина го вярваш?
  • #14
    До 13 ( преди 11 месеца )
    Така е но и с ДВГ ще трябват спирания за общо половин час например и вместо 25 часа ще ти излезе 27.5 общо. Така или иначе толкова карат малцина и е излишно да се обсъжда, най-малкото са нужни двама за да е без спиране за спане..
  • #13
    анонимен ( преди 11 месеца )
    От Амстердам до Бургас са 2500 километра,ще спираш най малко 6 пъти(6х400 км), по половин час зареждане,ако успееш да намериш от по мощните зарядни станции.
  • #12
    анонимен ( преди 11 месеца )
    До 8.Електричките са икономични в града,при ниска скорост.Я излез на магистрала с 140 и Теслата ще харчи над 25 квтч на 100.
  • #11
    До 10 ( преди 11 месеца )
    Колко бързо ще изминеш разстоянието от Амстердам до Бургас, за което обясняваше един твой колега в съседната тема не зависи от капацитета на батерията, а от скоростта и за зареждане. Ако един автомобил с пробег 300 км поддържа 1600 км за час зареждане, а друг с два пъти по-голям пробег от 600 км и скорост за зареждане 500 км/час, колко бързо втори арк ще измине тези 2500 км? По твоята логика трябва прекара 2 пъти по-малко време на зарядните , а по моята ще прекара 3 пъти повече. Кой е прав?
  • #10
    До по долния ( преди 11 месеца )
    Капацитета на батерията нямал значение.Е как ще няма като изминатия пробег е правопропорционална функция от аргумента капацитет на батерията.
fallback
Последни