fallback

Вижте новата най-скъпа Skoda

Версията Laurin & Klement дава доста повече пробег на електрическите Enyaq и Enyaq Coupe

Електрическите кросоувъри Skoda Enyaq и Enyaq Coupe получиха нов премиум пакет, който прави автомобилите по-луксозни и технологично напреднали. Пакетът се казва Laurin & Klement и е кръстен на основателите на Skoda - Вацлав Лаурин и Вацлав Клемент. Още преди обявяването на официалните цени е ясно, че това ще е новият рекордьор за най-скъп сериен автомобил в историята на чешката компания.

 

 

Най-луксозните версии на Enyaq и Coupe външно се отличават с нови брони с платинено сиви акценти около въздухозаборниците. Кросоувърите се възползват от разширен списък от стандартни функции като така наречената решетка Crystal Face, която е осветена от 131 светодиода, изцяло LED матрични фарове, 20-инчови джанти, кожена тапицерия, предни седалки с функции за вентилация и масаж и емблеми L&K в целия екстериор и интериор. Освен това версията Laurin & Klement добавя алуминиеви педали и контурно вътрешно осветление.

Кросоувърите ще получат актуализирана информационно-развлекателна система с потребителски интерфейс Skoda Cl, който ще бъде интегриран във всички бъдещи модели на марката.

 

 

Skoda Enyaq и Enyaq Coupe Laurin & Klement са оборудвани с електрически мотор с мощност 285 к.с. Ускорението до 100 км/ч отнема 6,7 секунди за варианта със задно задвижване и 6,6 секунди на този със задвижване на всички колела. Максималната скорост и на двата автомобила е ограничена до 180 км в час.

Също така електрическите кросоувъри получават подобрени батерии, а бързото зареждане от 10 до 80% отнема по-малко от 30 минути. Максималният резерв на мощност по цикъла WLTP е до 570 км с едно зареждане.

 

 

Увеличението на обхвата (Еnyaq 80 iV - 548 км и Enyaq 80x iV - 524 км) е резултат от оптимизация на системата за управление на батерията, която е оборудвана с функция за предварително загряване.

Тази функция ще се появи и в други версии на електрическия автомобил с промяна в моделната година. Активира се автоматично, когато в навигацията е заложен маршрут до зарядната станция или принудително.

 

 

Enyaq L&K ще има Kessy безключов достъп - вратите се заключват автоматично, когато собственикът напусне колата. Както и две опции за интериорен дизайн - L&K Shell Design Selection с бежова кожена тапицерия и L&K Black Design Selection с черна.

Цената на Skoda Enyaq и Enyaq Coupe Laurin & Klement все още не е разкрита. Електрическите кросоувъри трябва да дебютират на европейския пазар преди края на 2023 г. След пускането на това ново ниво на оборудване, компанията ще премахне „iV“ от имената на всичките си електромобили.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #16
    До №12 ( преди 1 година )
    Наистина мога да се съглася с твърдението, че БМВ е наклецало КИА и е излязло това. Точно така е. Много добро сравнение.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Шкода се купува за служебна. Това е реалността.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Тука гледам, че само разбирачи с нови Астън Мартини, Поршета и прочие са се пръкнали. Пичове, карайте си милионниците и не се занимавайте с неща от които не разбирате.
  • #13
    Ийст Енд ( преди 1 година )
    Шкода преведено на бг означава Жалко. За тези пари хората ще си купят нещо по така както казват ***.
  • #12
    анонимен ( преди 1 година )
    Предницата е като жената ти на няколко ракии става. Все едно БМВ е наклецало Киа и се е пръкнал ениак. Хихихи
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    На две ракии почва да ми допада. Не може да и се отрече че като кола е добра, отвътре е добра но предницата....
  • #10
    Никола ( преди 1 година )
    Добро е на вид
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    И какъв ти е проблемът с новите функции? Това си е въпрос на софтуер и след като с едно допълнително приложение могат да ти добавят нова функция дори и на стария електромобил, за да загрее батерията още докато пътуваш до зарядната станция и там да прекараш по-малко време, какво против имаш тази нова функция? Правилно си казал че всеки е електромобил е един кош с батерии и електродвигатели основната разлика е софтуера, който ги управлява.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Остава елементарния въпрос от какъв зор, в случай, че имаш достатъчно пари, ще си купиш Шкода? Колата е стил и част от това е марката. Кому е нужна подмарката на народната кола, освен на хора, на които не им стигат парите за автентични марки. Бих нарекъл и Шкода автентична марка, в случай че се развиваше независимо и не беше част от измамническата схема на фоксваген.
  • #7
    Аз ( преди 1 година )
    И тука почнаха , функция за предварително загряване на батерията , функция за един какво си .... Както ДВГ .... Много сложни обслужващи агрегати за един кош с батерия .
fallback
Последни