fallback

Как премахването на няколко бушона прави колата по-проходима

Опитните шофьори прибягват до този трик, когато има риск да затънат

Всеки автомобил разполага с блок предпазители под капака и в салона. Опитните шофьори отдавна са проучили за какви функции отговаря всеки детайл в този „комплект“ и прилагат някои трикове, за които ви разказваме сега.                         Всички известни производители обръщат голямо внимание на безопасността на превозните средства. Чисто теоретично, животът на шофьора трябва да стане по-лесен от това, но често се оказва обратното. Вземете например някои от по-съвременните кросоувъри с предно задвижване, които дълго време нямаха бутон за принудително изключване на стабилизиращата система.

В резултат на това тези всъдеходи, макар и с висок просвет, често се оказват безпомощни в кал или сняг. Електрониката "души" колата, затруднявайки придвижването напред към желаната посока. Все още има много такива коли по пътищата. Но предвидливи собственици намериха решение на проблема. Достатъчно е да премахнете един от предпазителите, намиращ се не под капака, а в салона, в областта на лявото коляно на водача.

При някои модели се появяват грешки и започват да мигат различни индикатори на  арматурното табло, но колата, като истинско SUV, може да излезе от трудни пресечени местности. След това обаче ви съветваме да монтирате предпазителя на място му, защото не е безопасно да карате по асфалт така.

Това е ценен опит за собствениците на кросоувъри само с предно предаване. Номерът на необходимия предпазител, разбира се, трябва да се потърси в ръководството за употреба. Останалият принцип на действие е същият.

Много хора деактивират ABS системата по подобен начин. Това се прави, колкото и да е странно, за да се подобри спирачната ефективност отново в пресечена местност. Факт е, че на черен път блокираните колела ви позволяват да спрете по-бързо. Разбира се, скоростта не трябва да е прекомерна и отново излизайки на асвалта, бушонът трябва да се върне на мястото.

 

fallback
  • #4
    до #3 ( преди 1 година )
    Излез на пресечена местност и ще спреш да задаваш толкова тАпи въпроси! Къде прочете, че се кара с висока скорост? Никъде не е споменато такова нещо. Ще ти дам пример. Спускаш се по склон, който е хлъзгав. Ако си с АБС без асистент за спускане може да се пребиеш. Затова е добре да бъде изключено. Качваш хлъзгав баир. Даваш газ, но тракшъна се задейства, когато усети буксуване и отнема газта и ти оставаш на баира без да мръднеш, а с мотоциклет просто падаш. Схавана ли какво ти говоря?
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    А защо е нужно да се кара в пресечена местност с висока скорост за да се налага внезапно спиране с къс спирачен път?
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    ***, къф ти е пък на теб проблема. Този път статията е точна и точно така се прави, както е описано. Правил съм го и действа. Ако не излизаш извън пътя и не си закъсвал, няма как да знаеш подобни трикове. Същия трик го правя и на мотоциклета. Изключвам тракшъна и АБС-а, за да мога да карам на трудни терени без намесата на тези асистенти, които стават опасни понякога, ако не са изключени.
  • #1
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Няма проглокатура в тая държава! Отдавна трябваше да ви съдят и закрият, заради такива "полезни" съвети!
fallback
Последни