Всеки автомобил разполага с блок предпазители под капака и в салона. Опитните шофьори отдавна са проучили за какви функции отговаря всеки детайл в този „комплект“ и прилагат някои трикове, за които ви разказваме сега.
В резултат на това тези всъдеходи, макар и с висок просвет, често се оказват безпомощни в кал или сняг. Електрониката "души" колата, затруднявайки придвижването напред към желаната посока. Все още има много такива коли по пътищата. Но предвидливи собственици намериха решение на проблема. Достатъчно е да премахнете един от предпазителите, намиращ се не под капака, а в салона, в областта на лявото коляно на водача.
При някои модели се появяват грешки и започват да мигат различни индикатори на арматурното табло, но колата, като истинско SUV, може да излезе от трудни пресечени местности. След това обаче ви съветваме да монтирате предпазителя на място му, защото не е безопасно да карате по асфалт така.
Това е ценен опит за собствениците на кросоувъри само с предно предаване. Номерът на необходимия предпазител, разбира се, трябва да се потърси в ръководството за употреба. Останалият принцип на действие е същият.
Много хора деактивират ABS системата по подобен начин. Това се прави, колкото и да е странно, за да се подобри спирачната ефективност отново в пресечена местност. Факт е, че на черен път блокираните колела ви позволяват да спрете по-бързо. Разбира се, скоростта не трябва да е прекомерна и отново излизайки на асвалта, бушонът трябва да се върне на мястото.