fallback

Audi извади RS6 GTO - концепция с V8 двигател

Това се случва точно преди пълното преминаване на марката към електрически коли

Марката с четирите кръга се готви да покаже прототипа си RS6 GTO Concept, като това ще се случи по време на 18-ото издание на Top Marques Show в Монако. Този автомобил е вдъхновен от Audi 90 quattro IMSA-GTO, който през 90-те години определено изпъкна пред конкуренцията.                   През 2020 г. Audi отбеляза 40 години от своята система за задвижване на четирите колела quattro . През 2023 г. е ред на неговото спортно подразделение Audi Sport GmbH да отпразнува юбилей. За да отбележи това двойно събитие, германската фирма реши да изложи по време на Top Marques Show, което ще се проведе в Монако от 7 до 11 юни 2023 г., впечатляващата концепция RS6 GTO, започната да се проектира през 2020 г.                       Audi RS6 GTO Concept беше замислен през 2020 г. от група студенти от Audi Academy, от четири различни професии, в сътрудничество с дизайнерите и техническите екипи на марката. Тази концепция, базирана на текущия RS6 , претендира за собствени размери с дължина с 14 см по-голяма от серийния модел. Както подсказва атлетичният му вид, концептуалният Audi RS6 GTO се характеризира с истинско изобилие от мощност със своя 4.0 V8 мотор, заимстван от Audi RS6 Performance.  Тук обаче моторът развива 705 к.с. и 900 Нм въртящ момент, стойности по-високи от серийното комби, което се задоволява с 630 к.с. и 850 Нм.                      Audi 90 quattro IMSA-GTO, от който е вдъхновена концепцията, включва 2.2 турбо алуминиев редови петцилиндров двигател от Audi S1 Pikes Peak , осигуряващ колосалните 720 к.с. Въпреки че не избира един от петцилиндровите двигатели, създали репутацията на марката, Audi RS6 GTO Concept все пак избира V8 агрегат от RS6 Performance и възприема цветовата палитра Audi Sport.           Audi 90 quattro IMSA-GTO           Въпреки че Audi RS6 GTO Concept е произведен още през 2020 г., това е първият път, в който фирмата от Инголщат официално съобщава за техническите му възможности. Що се отнася до бъдещето му по пътищата, не си правете илюзии. Audi настоява, че това е уникална концепция и не обявява никакви производствени планове, дори и в малки серии. Марката с четирите кръга обаче декларира, че тази концепция "предварително чертае бъдещето на RS6 и несъмнено ще остави място за реализацията на 100% електрически спортен автомобил с тази форма" ... до 2026 г.         

 

fallback
  • #2
    Пропов ( преди 1 година )
    Освен теглото , другият голям проблем е че не стават за спортно каране. Като ги напънеш и прегряват почти веднага. Абе като цяло не стават за друго освен да се влачиш на къси разстояния и да се чустваш модерен и еко.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма съмнение че най-доброто 4х4 е с четири двигателя по един за всяко колело. Няма куатро няма муатро. Това и на теория и на практика е най-доброто което може да бъде измислено. Само където електромобилите засега имат един нерешим проблем, който е много голям за спортните автомобили - теглото.
fallback
Последни