fallback

Hyundai обнови i20 с технологии за модели от по-висок клас

Автомобилът се предлага с 1,0-литрови двигатели с мощност 100 и 120 к.с.

Корейският производител Hyundai представи обновения i20, който претърпя редица промени във външния вид и получава нови опции, характерни за моделите от по-висок клас.

 

 

Компактният хечбек от B-сегмента влиза в производство в завода в Турция от третото тримесечие на тази година.

Hyundai i20 има нови скосени фарове и увеличена шестоъгълна решетка. Освен това са сменени броните, актуализирани са задните светлини, джантите са с диаметър 16 и 17 инча. Цветовата палитра на каросерията е ревизирана и включва три нови нюанса - Lucid Lime Acid Metallic, Lumen Grey Pearl и Meta Blue Pearl.

 

 

Hyundai i20 е променен и вътре, като вече се предлага и декорният цвят Lucid Lime. В базовата версия е монтиран нов, 4,2-инчов екран на бордовия компютър, докато в по-скъпите версии арматурното табло е изцяло цифрово.

Стандартно i20 е оборудван и с 10,25-инчов екран на мулти медийната система. Hyundai също заменя крушките със светодиоди, които имат многоцветно осветление.

 

 

Сред опциите се появи оборудване, характерно за моделите от по-висок клас. Базовият комплект вече включва USB-C порт, безжично зареждане, поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, системи за автоматично спиране и поддържане на лентата, акустика Bose, адаптивен круиз контрол и камери за „слепи“ зони.

Hyundai i20 от моделната 2024 г. вече се предлага изключително с турбо двигатели. Първоначалният 1,2-литров изчезна от гамата, сега хечбекът се предлага само с 1,0-литрови турбо агрегати T-GDi с мощност 100 и 120 к.с., които са оборудвани с 6-степенна механична скоростна кутия или 7-степенен робот с два съединителя. Има и 48-волтов мек хибриден асистент. Hyundai i20 N с 204 к.с. също ще остане в гамата, но ще бъде обновен отделно и ще бъде представен по-късно.

 

Още снимки - вижте в галерията

 

 

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    добре изглежда количката и откъм екстри. Наистина все пак за малко отгоре е по-добре i30 със 1.5T двигателя.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    И един електромор с някакъв мега сложен разпределителен вал, на който му се сменяват на 60000 км пет-шестнайсет ролки, два-три ремъка и 3 литра скъпоценно масло от най-евтиното! А батериите скрити в близост до генерацията, така че да могат да се препоряват честичко!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Оп сетих се за по добра комбинация, забравих че може и един дпф да и бутнем паралелно с адблу.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    1.0 турбо мотор с 7 степенно DSG. Просто върха на сладоледа. По-добра комбинация не може дори Айнщайн да измисли!
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    По-добре това отколкото безумно ел!!!
fallback
Последни