fallback

10 страхотни коли, които ще бъдат спрени тази година

Audi и Mercedes са най-активни в пенсионирането на своите модели

Настоящата 2023 г. скоро ще бъде преполовена, а много от автомобилните производители започнаха да представят новите си продукти за 2024 г. Някои от моделите, които все още са на пазара, обаче няма да „доживеят“ до нея.

Премиум марки като Audi и Mercedes-Benz спират производството на няколко автомобила наведнъж. И не са само те – една малка автомобилна класика, както и бивш флагман на корейска марка, също отиват в историята. В този списък са 10 модела, но техният брой ще се увеличава през следващите месеци.

10 модела, които ще бъдат спрени тази година (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Шментири ( преди 1 година )
    "*** ново поколение не излиза с жени, не ползва и коли."А сега де? А кой тогава кара десетте милиона електромобила продадени само за последната година? Да не би да са онези дето излизат с жените? Смяташ ли че някоя жена се впечатлява от звука на осмака или привличаш с този звук истинските мъже, за да ти обърнат внимание? Виждаш ли колко си прозрачен! По правило жените се интересуват от истински мъже и бързи коли, а не бръмчащи коли. По кой параметър се измерва бързината на автомобила?
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    7-ми, разсмя ме искренно, с имиджа на С и Е класа купе. За Ауди РС и Ферари ще се съглся, но за МБ откакто станаха масовки е абурдно да се говори за това. Въпросните купета, се карат/ха предимно от пенсионери или "неделни шофьори" (изключвам АМГ версиите) и незнам дали са си ги окачвал по стените, или са им били тема на неделните обеди, но предимно висяха по гаражите
  • #10
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    ***, *** ново поколение не излиза с жени, не ползва и коли. а 0-100 е най-безумния критерий за това колко е добра една кола, това е електрофилския идеал щото друго не може да предложите... и той всъщност е следствие, а не първично желан
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Как ги не е срам изедниците, да лишат тинтираминтери от толкова красиви плакати по стените. Да го лишат от приказки по кафетата с истинските мъже с които излиза на кафе, колко вдигала еди коя си картинка от плаката на стените, сложен до плакати на други истински мъже. А *** ново поколение излиза с жени на кафе и ги вози на електромобили без душа, които нямат звук като на онези автомобили от плакатите като ги пуснеш на телефона в кафето, но пък ускоряват по-бързо от тях до 100.
  • #8
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Честито ви ново автомобилно бъдеще! Жалко че сайта не поддържа емот икони, щях да сложа няколко повръщаши... Нищо кармата е голяма к**ка - те китайците идват и то с бързия влак. Носят и сметката!
  • #7
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До 5: Тези модели са повечето имиджови, те изграждат име на марката, за тях се говори по кафетата, те са на плакатите на стената. Те рядко правят пари, но привличат фен база и нови клиенти. Мерцедес винаги е бил известен с красивите си купета (без средна колона, каквито другите рядко правят) и кабриолети. Те никога не са продавани в огромни бройки, че да говорим за спрял интерес към тях - причините за спиране са съвсем други... изцяло джендърски!
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Когато китайците идват, дотираните от съотвените държави сеати, вагени, пежа и подобни едно по-едно ще ги спират докато не се затрие цялата марка.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    1-ви, Форд Пума е .. това, за което говориш. Не мисля че някой от моделите е бил толкова страхотен, че да липсва. Ако беше така нямаше да е с намалени продажби, спаднал интерес и логично спрян.Ауди и Ферари са в доста бутиков сегметн, и Ауди няма атернатива, то Ферари имат по интересни модели
  • #4
    до #1 ( преди 1 година )
    Те си имат в гамата малки сувчета, баничарки,миниванове и т.н. Така, че не е да им е празен този сегмент. Да но другите им модели не са така разпознаваеми, като това име, което е на много години и всеки знае какво е Форд Фиеста, като му кажеш. Предполагам ще го възкресят след някоя година, като име, а като модел едва ли. Той и без това модела беше направен за европейския пазар основно, а с тази рецесия нещата отиват много на зле и типичните градски коли ще намалеят значително.
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Наистина страхтни коли за които жалко, че няма да ги има. Интересно ми е друго от кога Фиестата я водят за страхотен автомобил, че нещо не се сещам? Добра градска кола е, но чак пък страхотна е доста пресилена квалификация.
fallback
Последни