fallback

Купуваш кола втора ръка от Германия, а тя се оказва... румънска

Част от автомобилите на старо, предлагани в страната, не са се движили по местните пътища

Ново проучване на онлайн платформата за ревюта на автомобили CarVertical показва, че на пазара на употребявани коли в Германия много от тях се внасят в страната, за да бъдат продадени почти веднага на клиенти в други страни.

Според актуалните данни 4,3% от всички автомобили втора ръка, пуснати за продажба в Германия, никога не са се движили по германските пътища. Проучването разкрива и класация на страните, в които употребяваните автомобили са регистрирани за първи път, преди да бъдат внесени в Германия - Италия (16,6%), следвана от Франция (12,7%), САЩ (10,6%), Белгия (9,1%) и Румъния (5,1%).

В продължение на много години Германия се радва на голяма популярност по отношение на автомобилния пазар за коли втора ръка. Повечето превозни средства се продават на клиенти в страните от Източна Европа, където в голяма степен се счита, че като са от Германия, нямат скрити дефекти или повреди. Има и държави, в които делът на внесените употребявани автомобили от Германия е дори над 50%.

 

 

fallback
  • #22
    Бай Ганьо ( преди 1 година )
    Хахахахаха чета коментарите и рева, сигурен съм, че нито 1 не си е купувал кола от Германия ама акъл да искаш. От Германия да купиш кола на 200к е по-добрия вариант отколкото от представителство в БГ, пак ще намерят как да те н***ат нашите търговци. А за регистрацията да не говорим, за 30 минути табелите и айде, че чак ако стане нещо по пътя до Унгария ше дойде човека да помогне само и само да няма лош отзив за автокъщата му... Ама Бай *** иска с 10к лева С-класа да кара, Еми не става !
  • #21
    Да да ( преди 1 година )
    Имам един Форд фиеста купуван през 2006г.от мотопфое.На 25хил.км.Истински защото само аз съм го карал.Като Нов е но никой не дава повече от 5хил.лв.защото не вярват.Мисля да опитам да го продам в Германия???
  • #20
    Galin ( преди 1 година )
    Един мой комшия работи в Германия 15 години и на връщане си купи от там джип Хонда C-RV, още като го докара му се губеше парното от време на време, на края излезе че му е пукнат блока на двигателя, наложи се да купи друг двигател койти му излезе на 5 хиляди лева с смяната.
  • #19
    Galin ( преди 1 година )
    Един мой комшия работи в Германия 15 години и на връщане си купи от там джип Хонда C-RV, още като го докара му се губеше парното от време на време, на края излезе че му е пукнат блока на двигателя, наложи се да купи друг двигател койти му излезе на 5 хиляди лева с смяната.
  • #18
    Eмил ( преди 1 година )
    Тези които не са движили по немските пътища,не са се движили и по румънските!Тук става въпрос за реекспорт на нови коли,или така наречените,,Tages Zulassung "автомобила се регистрира проформа за един ден и веднага се отписват,това се практикува в целият ЕС .
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    От Германия ни жена, ни кола. И двете не стават! Единственото хубаво нещо е бирата и нищо друго. Кола на старо по-добре от България купена от наше представителство и да е с история. Шашмите и измамите в немско са големи. Такива схеми има, че ви е бедна фантазията. Така ще ви преметнат, че ще се чудите откъде ви е дошло. Измамниците в бранша са много и да попаднете на читав продавач е голям късмет. Ако всичко е наред обаче цената няма да бъде същата, а доста по-висока.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    От поне 20 години на Германия й остана само името.
  • #15
    Мда ( преди 1 година )
    "Част от автомобилите на старо, предлагани за износ" е точния израз!Такива могат да се окажат, че веднъж са изнесени от Германия на 300к км, внесени са в България, врътнати са на 110к км, навъртени са 200 000км, пак са врътнати на 110к и пратена в Германия на Абдула Ауто, пак да я продаде за България!Ама да си купиш такаква в Германия за Германия, грънци!И да му се молиш на Абдула Ауто и пари да му даваш, няма да ти я даде!Щото толкова голям го чака после, че вече ще се казва Шехерезада Ауто!
  • #14
    Пропов ( преди 1 година )
    Изрядна кола в Германия на под 200 хил км. струва двойно на това, което българинът очаква да плати. То ест нов внос за БГ това не са коли, а някакви подобия, остатъци, Франкенщайн техника. За местната търговия си има ясни и строги правила против измами, скрити проблеми и т.н.т. Затова всички машини с неясна история, удряни - бракувани, силно модифицирани и прочее отиват за износ. В обявите си го пише а и продавачът ще ви каже - само за износ, ако колата не е наред. Щото иначе ще го закопчеят.
  • #13
    6108197020 ( преди 1 година )
    А подарък от германия, може ли. Иначе и те станаха като нас. На ви европеиски съюз. СССР 2.
fallback
Последни