IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW T-Roc и Nissan Araya с рекорди на тестовете на Green NCAP

Филтърът за твърди частици „помага“ не само на германския кросоувър

Нов кръг от тестове за Green NCAP - европейският орган, който извършва изпитания на най-новите електрически и термични модели за проверка на емисиите и потреблението. Тестовете се провеждат както в лаборатория, така и на пътя, като се симулират различни сценарии, за да се натоварят всички компоненти на двигателя.

В тази последна серия от изпитания се откроява Volkswagen T-Roc, който, според експертите от Green NCAP, е „най-чистият“ ендотермичен модел, тестван някога. Още един модел – Nissan Araya, също записа най-доброто постижение в едно от изпитанията.

Резултатите от тестовете на Geen NCAP (ГАЛЕРИЯ):


 

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 11 месеца )
    "и термични модели" - тези термични модели да не са наядени от термити?Поне този път ни засмяхте...Не превеждайте дословно, научете поне малко за колите, за които пишете и няма да ставате за смях!
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 ( преди 11 месеца )
    Това че е момиче най-вероятно обяснява описаното. Това е най-глупавата стратегия за зареждане, дори батерията да е желязо фосфатна и да няма никакъв проблем за зареждане до 100%. И не е проблемът в батерията и в нейната деградация, а това че при зареждане на бърза зарядна станция, първите 80% от батерията се зареждат за много по-кратко време отколкото последните 20. Какъв е смисъла да виси на зарядната станция повече от час, ако за същия пробег може да зареди 2 пъти по 10-15 минути?
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 11 месеца )
    Това е само теоретичен пробег, който никой няма да го направи, освен само за тест, по напълно практически причини. На практика в ежедневието дори в домашни условия, собствениците зареждат до 80% за да пазят батерията, но при дълъг път я зареждат до 100%, но пък никой не чака да падне до 0%, а я зарежда на най-подходящата по маршрута зарядна станция. От друга страна дори обявения пробег от 100 до 0% не е верен, защото при някой автомобили след 0% можеш да минеш още над 50 км.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 1 ( преди 11 месеца )
    Не е фатално когато се наложи рядко да ползваш и повече от 60% от капацитета а за да се наложи да спираш през 100 км трябва да караш с 160км/ч и максимална степен на климатик. В теста на Бьорн с 120 км/ч при зимни условия разхода е такъв, че стига за пробег 290 км а с 90 км/ч може да мине 460 км тоест в тези граници се движи
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До #2 ( преди 11 месеца )
    Ако е с LFP ( желязо-фосфатна ) батерия това не е проблем.
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    До 1 - Проблемът е, че малко хора го знаят това и си съсипват бързо батерията. Едно момиче си взе Тесла и познай - зарежда на 100% и полсе на зарежда, докаот не остане на 3%. И почти винаги ходи на най-бързите станции
  • #1
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Не им се връзвайте на пробега, реалния капацитет на батерията е в рамките на това което разполагате между 20 и 80% тоест около 60%, след това зимата на магистралата може и след 100 км да се наложи да спрете. Разбира се това го премълчават.